- 04 okt 2009, 11:42
Bij de harde wind van gisteren had ik de monitor aanstaan van mijn weercomputer.
Bij een flinke windvlaag welke eruit sprong bleek dat mijn windmeter op het main screen bleef staan waar hij stond.
Verder viel mij op dat de tijd in het main screen stil bleef staan.
Dit kwam doordat WD voor de update naar het internet de bestanden voor de upload gaat genereren. Dit zie ik elke keer en zag hier dan ook geen probleem in.
Ik verwachtte echter dat na deze actie alsnog deze windvlaag aangegeven zou worden.
Dit bleek niet te gebeuren. WD schijnt dus niet na deze actie een inhaalslag te maken voor het binnenhalen van de data van de Vantage.
In WL en Cumulus staat deze windvlaag wel geregistreerd.
Zo staat in de extremen van WD andere data dan WL en Cumulus.
Is dit een bekend probleem? En is daar wat aan te doen?
Groet,
Gerrit
Bij een flinke windvlaag welke eruit sprong bleek dat mijn windmeter op het main screen bleef staan waar hij stond.
Verder viel mij op dat de tijd in het main screen stil bleef staan.
Dit kwam doordat WD voor de update naar het internet de bestanden voor de upload gaat genereren. Dit zie ik elke keer en zag hier dan ook geen probleem in.
Ik verwachtte echter dat na deze actie alsnog deze windvlaag aangegeven zou worden.
Dit bleek niet te gebeuren. WD schijnt dus niet na deze actie een inhaalslag te maken voor het binnenhalen van de data van de Vantage.
In WL en Cumulus staat deze windvlaag wel geregistreerd.
Zo staat in de extremen van WD andere data dan WL en Cumulus.
Is dit een bekend probleem? En is daar wat aan te doen?
Groet,
Gerrit