- 16 okt 2009, 10:33
Na een storing van Ziggo is mijn PC beschadigd geraakt door het vele aan- een uitzetten daarna (vraag niet hoe, maar het is zo). Nu loopt Vista vast direct of enige tijd na het opstarten. Heb al het mogelijke geprobeerd en het lijkt er op dat de PC nu écht naar z'n grootje is.
Als ik dan toch al die rompslomp krijg (het zij een nieuwe drive of een nieuwe PC), dan wil ik het ook meteen goed aanpakken en voor het weerstation met een meteohub gaan werken.
Ik heb echter totaal geen idee wat ik dan nodig heb, en of het nog wel percé nodig is om WD op de PC te laten (mee)draaien!? Mijn voorkeur zou uitgaan naar het onafhankelijk van de PC werken door de meteohub.
- Kan een meteohub bestanden (clientraw) aanmaken voor Weather Display Live en Mesomap Live?
- Als je wxlocalpagina's wil gebruiken, kan dat met meteohub of alleen met WD?
- Ik zie dat er verschillende uitvoeringen van meteohub zijn, welke kunnen jullie aanraden?
- Waar kan ik in Nederland een meteohub kopen?
Alvast bedankt voor reacties!
Als ik dan toch al die rompslomp krijg (het zij een nieuwe drive of een nieuwe PC), dan wil ik het ook meteen goed aanpakken en voor het weerstation met een meteohub gaan werken.
Ik heb echter totaal geen idee wat ik dan nodig heb, en of het nog wel percé nodig is om WD op de PC te laten (mee)draaien!? Mijn voorkeur zou uitgaan naar het onafhankelijk van de PC werken door de meteohub.
- Kan een meteohub bestanden (clientraw) aanmaken voor Weather Display Live en Mesomap Live?
- Als je wxlocalpagina's wil gebruiken, kan dat met meteohub of alleen met WD?
- Ik zie dat er verschillende uitvoeringen van meteohub zijn, welke kunnen jullie aanraden?
- Waar kan ik in Nederland een meteohub kopen?
Alvast bedankt voor reacties!