- 16 nov 2009, 16:57
Naamloos.jpg (62.65 KiB) 2684 keer bekeken
Beste John,
Ik heb de handleiding gevolgd die jij in de link aangegeven hebt, echter weatherlink accepteert niet dat je een seriële poort selecteert terwijl je geen seriële poorten in de pc hebt. (zie bijlage)
Verder heb ik:
[a] andere usb snoeren geprobeerd,
[b] een andere pc (onder xp) met daarop alles opnieuw volgens de beschreven volgorde geïnstalleerd,
[c] weatherlink 5.9.0 gedownload (bij Davis) geïnstalleerd (is nieuw) maar ook deze geeft dezelfde foutmelding zoals boven in de bijlagen aangegeven.
Ik moet zeggen dat ik even niet meer weer wat de oplossing zou kunnen zijn dus hierbij de vraag of iemand nog iets weet?
De PC: HP PC 1 jaar oud
Het besturingsprogramma: Windows Vista home premium
Ik heb een: wireless vantage pro2 (6152eu)
met een: USB datalogger (6510usb)
en: weatherlink 5.8.3
Groetjes Lambère
Ik heb de handleiding gevolgd die jij in de link aangegeven hebt, echter weatherlink accepteert niet dat je een seriële poort selecteert terwijl je geen seriële poorten in de pc hebt. (zie bijlage)
Verder heb ik:
[a] andere usb snoeren geprobeerd,
[b] een andere pc (onder xp) met daarop alles opnieuw volgens de beschreven volgorde geïnstalleerd,
[c] weatherlink 5.9.0 gedownload (bij Davis) geïnstalleerd (is nieuw) maar ook deze geeft dezelfde foutmelding zoals boven in de bijlagen aangegeven.
Ik moet zeggen dat ik even niet meer weer wat de oplossing zou kunnen zijn dus hierbij de vraag of iemand nog iets weet?
De PC: HP PC 1 jaar oud
Het besturingsprogramma: Windows Vista home premium
Ik heb een: wireless vantage pro2 (6152eu)
met een: USB datalogger (6510usb)
en: weatherlink 5.8.3
Groetjes Lambère