- 16 dec 2009, 22:12
Sinds vanmorgen vroeg kan ik ineens mijn weergegevens niet meer uploaden naar mijn site, waar hetweeractueel de stationsgegevens afhaalt!:( KPN heeft al laten weten geen ondersteuning hiervoor te bieden!:huh: Ze hadden me al 'blij' gemaakt met de naamsverandering van HETNET naar KPN, maar dit doet de deur dicht!:angry: Ze zijn mij in ieder geval als klant kwijt!! Het FTP-programma komt iedere keer met de melding "can't connect to FTP://home.kpn.nl", gek genoeg af en toe lukt het toch, waardoor gedurende enkele minuten de gegevens weer geupload worden. Maar dat is slecht eens per een aantal uren. Ik zag dat er meerdere stations vandaag sinds vanmorgen verbrokkelt de gegevens hebben doorgegeven en regelmatig en langdurig in storing hebben gestaan. Ik vroeg mij af of deze stations eveneens de gegevens uploaden via een site bij home.kpn.nl. Wellicht is er sprake van een storing bij KPN, maar aan mij willen ze in ieder geval niet laten weten wat er aan de hand is. Weet iemand wat er wel aan de hand is? En wat er wellicht aan te doen valt? Voor mij is het in ieder geval duidelijk dat ik zsm een betaalde internetsite ga opzetten en IN IEDER GEVAL NIET bij KPN!!