Algemeen forum voor discussie over de website
Door jeroenzwart
Sinds vanmorgen vroeg kan ik ineens mijn weergegevens niet meer uploaden naar mijn site, waar hetweeractueel de stationsgegevens afhaalt!:( KPN heeft al laten weten geen ondersteuning hiervoor te bieden!:huh: Ze hadden me al 'blij' gemaakt met de naamsverandering van HETNET naar KPN, maar dit doet de deur dicht!:angry: Ze zijn mij in ieder geval als klant kwijt!! Het FTP-programma komt iedere keer met de melding "can't connect to FTP://home.kpn.nl", gek genoeg af en toe lukt het toch, waardoor gedurende enkele minuten de gegevens weer geupload worden. Maar dat is slecht eens per een aantal uren. Ik zag dat er meerdere stations vandaag sinds vanmorgen verbrokkelt de gegevens hebben doorgegeven en regelmatig en langdurig in storing hebben gestaan. Ik vroeg mij af of deze stations eveneens de gegevens uploaden via een site bij home.kpn.nl. Wellicht is er sprake van een storing bij KPN, maar aan mij willen ze in ieder geval niet laten weten wat er aan de hand is. Weet iemand wat er wel aan de hand is? En wat er wellicht aan te doen valt? Voor mij is het in ieder geval duidelijk dat ik zsm een betaalde internetsite ga opzetten en IN IEDER GEVAL NIET bij KPN!! :evil:
Door forsurh
Correct,

Sinds 6:45 vanochtend is dit het geval.

Regelmatig zijn de servers van KPN de weg kwijt. Als het de gratis homepageruimte betreft wordt hiervoor ook geen prioriteit gegeven.

Voor mij geldt dat dus ook, gelukkig draait een groot gedeelte van de site op een andere server. Zal spoedig de rest ook maar es verhuizen.

Groeten,
Wisse

www.weerstation-grootegast.nl
Door gdebruijn
Ik had er vandaag ook ineens last van en ook bij mij komt de mededeling dat hij geen verbinding kan krijgen. Ik wilde net de KPN gaan bellen toen het vanmiddaglaat wel ineens lukte. Nu is het met enige regelmaat dat er wel verbinding wordt gelegd. Ik had ook gehoopt dat de naamsverandering een betere dienstverlening zou inhouden maar voorlopig lijkt het tegenovergestelde. Ben in ieder geval blij dat het niet aan mij ligt of aan mijn PC maar aan KPN.

Gert
weerstation Ridderkerk
Door forsurh
Bestanden kunnen op dit moment wel gelezen worden van de ftp server, echter is inloggen door je ftp programma, WD, etc niet mogelijk.

Is mij niet onbekend. Sinds de overgang van Planet naar KPN heb ik regelmatig deze problemen, ca 1x in de 1-2 maanden. Daarvoor, ca 4 jaar bij Planet nooit.....

Vandaar dat ik al druk doende ben de boel te verhuizen. Echter heb je in een aantal jaren tijd een heleboel links bij andere sites opgebouwd. Maar ook dat gaat wel weer lukken....

Wisse,

Door wslangerak
forsurh schrijft:
... Echter heb je in een aantal jaren tijd een heleboel links bij andere sites opgebouwd. Maar ook dat gaat wel weer lukken....

Dat is geen punt: je hebt je eigen domeinnaam en die kun je gewoon verhuizen naar de nieuwe provider/hosting service.
Door weerzal
Zaltbommel heeft het zelfde probleem
Echt het is diep triest ga ook zo snel mogelijk een eigen domein aanschaffen
Zo kan ik als kpn ook makkelijk geld verdienen.
Als iemand een goede webhost heeft zou die dat dan door willen geven via de persoonlijke mail

een balende rob
Door forsurh
wslangerak schrijft:
forsurh schrijft:
... Echter heb je in een aantal jaren tijd een heleboel links bij andere sites opgebouwd. Maar ook dat gaat wel weer lukken....

Dat is geen punt: je hebt je eigen domeinnaam en die kun je gewoon verhuizen naar de nieuwe provider/hosting service.

Dat klopt ook wel. Gelukkig heb ik een redirect die ik zo om kan zetten in site. Echter heb ik ook overal links die verwijzen naar http://home.planet.nl

Maar als ik daar een nieuwe indexfile op zet ondervang ik al een heleboel.

Groeten,
Wisse
Door osjohn
Volgens zeer betrouwbare kringen heb ik vernomen dat de KPN al zijn verdeelstation aan het afsluiten is, en daaraan gekoppelde lijnen worden gekoppelt aan een groot tussenstation waarvan er maar enkelen in Nederland komen te staan.

Die grote tussenstations worden d.m.v. glasvezel gekoppelt.

Het is daarom wel verklaarbaar dat er soms storingen zijn.

John
Door jeroenzwart
Dank je wel voor je reactie John. Het is prettig te weten wat er aan de hand is, van KPN zelf hoor je het niet... Neemt niet weg dat ik besloten heb mijn site bij KPN weg te halen.
Door forsurh
Nou, het lijkt op dit moment weer in orde.

Vanmiddag om 12:40 werd het probleem pas echt erkend. Gezien er meer klachten binnengekomen waren......

Gek, ik had gisteravond al gebeld, maar was op dat moment zeker de enige...:S

Groeten,
Wisse