- 17 jan 2010, 12:33
P2 dient voor een fijnafstelling tussen de in en uitgangstemperatuur, zo zie ik het!
De "+" is hier ook op O aangesloten.
De voeding ligt hier nog op de werkbank. Deze wordt nog aan de muur gemonteerd en zodra het warmer word buiten gaat de stekker van de voeding uit het stopcontact.
Gisterenavond de sneeuwdoop gehad en deze is goed verlopen. Om 20:00 is het beginnen te regen. Later ging dat over in sneeuw. In wswin is dit perfect waargenomen en tot 01:00 is er neerslag gevallen. Werk perfect dus.
Groeten Marcel.
petergroeneveld schrijft:
Verder ook wat getest met potmeter P2 maar heb hem maar op minimum gezet dus helemaal naar links omdat ik niet weet wat hij nou precies doet. Als ik wat meer tijd heb dan test ik dit nog wel uit. Misschien iemand anders een uitleg wat P2 precies doet?
De +kabel naar de weerstand aan het relais heb ik aan O aangesloten, kan op de foto van jou niet precies zien of jij dat ook hebt. Verder heb ik de LED in de deksel van de kabeldoos gemonteerd zodat hij zichtbaar is en ook een extra schakelaar waar je de verwarming mee kan uitschakelen.
Peter.
P2 dient voor een fijnafstelling tussen de in en uitgangstemperatuur, zo zie ik het!
De "+" is hier ook op O aangesloten.
De voeding ligt hier nog op de werkbank. Deze wordt nog aan de muur gemonteerd en zodra het warmer word buiten gaat de stekker van de voeding uit het stopcontact.
Gisterenavond de sneeuwdoop gehad en deze is goed verlopen. Om 20:00 is het beginnen te regen. Later ging dat over in sneeuw. In wswin is dit perfect waargenomen en tot 01:00 is er neerslag gevallen. Werk perfect dus.
Groeten Marcel.