Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door andre
hallo even bij deze sorry maar was zo bezig op het internet van daar oke

mijn naam is andre
woon in roden

maar goed ik heb zins 2 jaar een weerstation
een cresta WXR815
de software die ik gebruik is weather-display live
wat heel goed werkt
mijn weerstation staat al op het internet onder
weerstation.binnenhof.net
het draait er al een mooie tijd zonder al te veel storing

het is de bedoeling om het hier ook te laten werken maar dat gaat niet zo gemakkelijk ben eigelijk al van af vorig jaar bezig dit voor elkaar te krijgen maar helaas lukt het niet echt
Door Mike
Hoi Andre, welkom op HWA.

Om op deze site ook je weersgegevens te laten zien moet je even onderstaande link doorlezen.

http://www.hetweeractueel.nl/handleiding-weather-display

Zodra Luc, die beheerd deze website, jou heeft toegevoegd staan je gegevens op de site.

Let ook even met het plaatsen van topic's of ze in de juiste categorie staan, deze had bv in "even voorstellen" moeten staan, dit om alles een beetje overzichtelijk te houden.
Door Wietse
Luc, is er ook ergens een regel, dat je post een beetje op spellingsniveau moet zijn?
Het negeren van hoofdletters, komma's en punten stoort mij steeds meer op dit forum, de topictitels zijn al er afstotend.

Desondanks welkom Andre.
Door Overijse
Welkom op HWA André.
Door Master
Wietse schrijft:
Luc, is er ook ergens een regel, dat je post een beetje op spellingsniveau moet zijn?
Het negeren van hoofdletters, komma's en punten stoort mij steeds meer op dit forum, de topictitels zijn al er afstotend.

Desondanks welkom Andre.

Dan moet je zelf ook even goed schrijven, en van het woord - er - even erg maken.
Dan staat er tenminste, erg afstotend.

Voor je zoiets zegt, moet je je wel realiseren dat niet iederéén hier van hetzelfde
(schrijf)niveau is zoals jij wellicht bent.
Je kan iemand ook op een fatsoenlijke manier ergens op wijzen, door bijvoorbeeld
dit eerlijk te zeggen tegen de persoon in kwestie.
Zo kan je zelf ook nog ééns wat leren. ;)
Door weerzoetermeer
Hallo Andre,

Welkom bij HWA! Veel plezier hier op het forum.

Probeer wel even voordat je een bericht gaat plaatsten te kijken in welk onderdeel dat onderwerp het beste past. Je berichten van vandaag heb ik allemaal moeten verplaatsen. Geef ook zo duidelijk mogelijk in de titel van het onderwerp aan waar het over gaat, dat maakt het voor iedereen een stuk duidelijker. Het gebruik van punten en hoofdletters is toegestaan ;)

Lees anders even de regels goed door.... zie http://www.hetweeractueel.nl/forum/view-usage-rules

Gr.
Thierry
Door petergroeneveld
Hoi André,

Ook namens Leudalweer welkom op het forum en ik wens je hier dan ook vele plezierige en leerzame discussies toe.

Groeten,
Peter.
Door Meteonoord
Wietse schrijft:

Desondanks welkom Andre.

Hier heb je een punt, Wietse.
Er zijn meer mensen die zich hier aan ergeren.

Een type fout is wat anders als spellingsfouten.

Groet,

Bert