Algemeen forum voor discussie over de website
Door Overijse
SpeedyGJ schrijft:
Nog een tip: De namen van de moderators een kleur geven :)

Admin = Rood
Moderators = Groen
Leden = Blauw (gewoon zo laten dus)

Dan is het voor iedereen ook gelijk duidelijk ;)

Als dit mogelijk zou zijn, dan ga ik ook voor dit, en het gradatiesysteem uitschakelen terwijl.

Grtz
Kris
Door SpeedyGJ
Dat is wel mogelijk, elk forum/cms etc kan dit aan dus dat moet geen probleem zijn ;)
Maar goed, luc moet er maar naar kijken wat die ermee gaat doen :)
Door petergroeneveld
Overijse schrijft:
SpeedyGJ schrijft:
Nog een tip: De namen van de moderators een kleur geven :)

Admin = Rood
Moderators = Groen
Leden = Blauw (gewoon zo laten dus)

Dan is het voor iedereen ook gelijk duidelijk ;)

Als dit mogelijk zou zijn, dan ga ik ook voor dit, en het gradatiesysteem uitschakelen terwijl.

Grtz
Kris

Mij maakt het niet veel uit, maar lijkt me wel een goed idee, als het toch weg moet is het dan wel mogelijk voor de leden om de vrijgekomen ruimte te gebruiken voor iets meer onderschrift onder de avatar. Nu kun je er maar een heel kort zinnetje of iets dergelijks plaatsen. ;) Je kunt dan je persoonlijk bericht iets uitbreiden.
Door Weerstation Kaatsheuvel
wslangerak schrijft:
Mijn mening: dat hele gradatiesysteem uitchakelen. ;)
Ik deel deze mening,Groet,Hans :)
Door jeroenzwart
Zoals veel anderen ben ik het er mee eens dat de "ranking" geen toegevoegde waarde heeft, tenminste zoals nu de puntentelling geschiedt. De kleurindeling kan ik me in vinden. En als je dan toch het aantal berichten wilt "tellen", verbind er dan geen benamingen aan als "expert" e.d. Het aantal berichten zegt immers niets over de kwaliteit of de expertise van de geboden informatie/berichtgeving.:huh:
Toch kan het volgens mij een stimulans zijn voor mensen om bijdragen te leveren aan het forum als zij dit op één of andere manier gewaardeerd zien. Ik heb het van iemand al voorbij zien komen: als je een waarderingsysteem zou willen toepassen, dan zou dat via een systeem middels waardering met reacties kunnen. Ik weet niet hoe moeilijk of gemakkelijk dat te verwerken is in een forum, maar je zou kunnen denken aan het volgende principe. Als je "klikt" op een reactie van een topic, wordt je gevraagd een waardering te geven voor het bericht waar je op reageert. Niet verplicht, maar uit waardering voor de persoon die het bericht heeft opgesteld. Strafpunten lijken mij zinloos, iemand die kulberichten plaatst, merkt dat vanzelf doordat hij/zij geen waarderingspunten van anderen krijgt.:silly: Hetzelfde kun je doen bij het citeren van reacties (quotes), ook dan wordt je gevraagd een waardering te geven voor het bericht waar je op reageert. Met een dergelijk systeem krijgen de mensen een puntenscore waaruit duidelijk blijkt in hoeverre ze een bijdrage zijn voor het forum. Dat stimuleert een ieder om een bijdrage te zijn.:)
Ik zou alleen voorstellen om de puntentelling niet te vertalen in termen als "expert" e.d., daar heeft het immers niets mee van doen. Termen als "bronzen deelnemer", "zilveren deelnemer", etc. zijn dan een beter alternatief, en zoals al door mensen geopperd: vanaf een bepaald puntenaantal kun je een taart of een aardigheidje verwachten. Uiteindelijk is het ons allemaal te doen om de positieve bijdragen die geleverd worden op het forum en hoe meer dat gestimuleerd wordt hoe beter... Dus blijf vooral positieve bijdragen leveren zou ik zeggen!:cheer:
Groet, Jeroen
Door weerstationhoogeloon
Snarf2000 schrijft:
Nou wordt hij helemaal mooi.

IK BEN WEER JUNIOR !!!

LUC !!!

Ik ook met mijn grote mond.

Heeej, ik ben weer een nieuw forum deelnemer! Met 92 berichten!!!
Hoe kan dat nu???????

En ik heb géén grote mond gehad....... (denk ik?!?)...
Door wslangerak
De nieuwe verdeling is actief, zie ook dit bericht:

Luc schrijft:
Overijse schrijft:
je kunt misschien het aantal posts optrekken, zodat men niet zo snel expert wordt.
Lijkt me inderdaad wel zinvol nu het forum enkele jaren actief is. Ik zal even zoeken naar een nieuwe verdeling. Ook nog tips voor de benamingen?

Gr,
Luc
Door Tonky
Ik kan mij vergissen maar is de meerderheid tot op heden niet voor het verwijderen van die ‘niets zeggende titels’??
Het is simpel om ze allemaal (dus de gewone leden) te her-noemen naar bv: Forumlid.
Ongeacht het aantal (zinnige of onzinnige) berichten.
Door pb2rdf
Alleen maar belangrijk voor mensen die hechten aan status.
Nogal belangrijk ........:woohoo: B) :evil:

Luc, heel simpel, zet alle waardes op 9999999999999.
Iedereen gelijk.

Peter