forsurh schrijft:
Heren,
Lekker bezig!
Ik zal proberen op een paar vragen antwoord te geven.
Helaas is het forum van DA niet erg actief. Er is nog wel een Duitse licentie-site waar ook een forum is. Ook via het forum van Weather-Display is er een topic aan gewijd. Als hier op HWA nu wat meer animo ontstaat kunnen we vast wel een eind komen.
Meteorologica gebruikt inderdaad DA. Zo zijn er wereldwijd talloze sites en instellingen die het gebruiken.
DA is dus verreweg "leading" wat dat betreft. Er zijn inderdaad andere programma's maar lang zo mooi en uitgebreid niet. Dat heeft mij destijd doen besluiten om voor DA te kiezen. Tevens bezit dit programma een rijke achtergrond.
Met een simpele regel onderaan in je script kun je FTP-en naar je site:
EXPORT,l(drive):\\Datada\\Onweerverwachting.png
upload,ftp://gebruikersnaam:wachtwoord@(domein)/(voorbeeld)public_html/Weerkaarten/Onweerverwachting.png,l:\\Datada\\Onweerverwachting.png
Zo eerst weer wat geholpen?
Groeten,
Wisse
Wisse,
stel nu dat je ieder uur een script draait wat (zoals in jouw voorbeeld het resultaat Onweersverwachting.png oplevert op je website. Kan ik ook dan ook voorkomen dat het vorige bestand wordt overschreven ?
Dus eigenlijk wil ik een volgnr of datumtijd aan het bestand vastknopen.
dus:
20110108_1600_Onweersverwachting.png
20110108_1700_Onweersverwachting.png
ik kan het schedule-gedeelte van DA wel per uur een andere exportnaam geven, maar dat
is me iets te statisch.
eigenlijk zou je in het script moeten kunnen opgeven zoiet als:
upload,ftp://gebruikersnaam:wachtwoord@(domein)/(voorbeeld)public_html/Weerkaarten/Onweerverwachting.png,l:\\Datada\\
_Onweerverwachting.png[/i]
enig idee ?