Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door SpeedyGJ
@Di: Ik zou dat niet doen, een mast van 16m hoog? Dat gaat enorm bewegen en dat komt de metingen niet ten goede houd hier rekening mee.

En ja WeerWoord is even uit de lucht. Door een OS update is alles in de soep gedraaid. Het is nog niet bekent wanneer weerwoord weer in de lucht is.

Hier is de wind trouwens flink afgenomen, wel wennen hoor,,,,normaal als ik naar bed ga hoor ik kabaal :P
Door weerzoetermeer
@weatherservice,

ps: is weerwoord.be uit de ether??

Ook hier Weerwoord niet te bereiken...mmmm....lees nu het berichtje van Gert-Jan pas.

Gr.
Thierry
Door weatherservice
Laat dat maar uit.... Trouwens, een zinloze reactie neerzetten in de trend van 'plaatje is 155 kb, 5 te groot !!!, brengt ons niet veel op. Kan je, indien je toch off-topic wil gaan, je berichten aanpassen?

Weerstation Waregem: snelle daling van t'act: 4°C + helder
Door FreeSpirit
weatherservice schrijft:
Laat dat maar uit.... Trouwens, een zinloze reactie neerzetten in de trend van 'plaatje is 155 kb, 5 te groot !!!, brengt ons niet veel op. Kan je, indien je toch off-topic wil gaan, je berichten aanpassen?

Weerstation Waregem: snelle daling van t'act: 4°C + helder

@weatherservice,

Een vraag? . . . Kun je gaande weg, je gemaakte wan-product helemaal annuleren? (het was mij niet gelukt) :S

Gr. ~Wim~

PS. Sorry, weatherservice het was niet de bedoeling om te irriteren en te provoceren.

HET BEGINT HIER Nú! TE VRIEZEN! [2011-02-08/21:40h SANTPOORT-NOORD -0,1!!!/86/1023,5]
Door FreeSpirit
weerzoetermeer schrijft:
Beste Wim,

Heb je de forum regels al eens doorgenomen?

punt 11. SCHREEUWEN is niet nodig!!! Gebruik de Hoofdletters dus op de juiste manier.

Graag aandacht hiervoor!

http://www.hetweeractueel.nl/forum/view-usage-rules

Gr.
Thierry

Sorry, Thierry, . . . Dat zie ik, nu ook.

Dat was niet de opzet.
Ik heb het begrepen.
Ik zal dat niet meer, zo doen.

Groetjes, Wim

~FreeSpirit~

PS. Ik heb De Regels extra uitgeprint en ga het helemaal goed doornemen.
Door WSWijk
FreeSpirit schrijft:

En lege berichten zijn ook niet toegestaan....

Whhhooooooeeeeeehahahaha......

Kon het even niet laten, sorrie...
Afbeelding

Theo

(en nou niet snel gaan zitten wijzigen he....)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 11