Ben je op zoek naar een (2e hands) weerstation of heb je juist iets in de aanbieding? Gebruik dan dit forum...
Door weatherservice
@ Speedy, spijtig om te lezen. Hoe komt het eigenlijk dat je windmeter de geest heeft gegeven?

Persoonlijk zou ik hem zeker verkopen, want google ads, daar kan je vrij lang op wachten aangezien je eerst een paar duizenden views moet hebben voor dat iets opbrengt.

Denk er nog eens over na.

ps: geweldige website!
Door Eckie76
Ik zou hem dus echt never nooit niet verkopen alleen maar omdat de windmeter kaduuk is. Dan lijd je alleen maar verlies. 130 euro bij elkaar sparen kan je volgens mij op vrij snelle wijze als je creatief bent.
En wat betreft die Ads; Ook al heb je pas na een paar maanden wat bij elkaar, alle beetjes helpen.
Ik begrijp zowiezo al niet hoe mensen het voor elkaar krijgen om 0,niks aan geld te hebben :blink: , hoe moet het wel niet als de wasmachine ofzo kapot gaat, wordt dan de auto verkocht ofzo?????...maargoed.

Ik zou zeggen, gedult is en schone zaak, in de maand Mei krijgen we weer vakantiegeld ;)

De boel haasjerepje verkopen (met verlies) schiet ook niet op, ik snap je probleem, maar er geen geld voor hebben is er gewoon domweg geen geld voor hebben, dan zou ik wachten totdat ik het wel weer heb.

Iig, suc6 met je keuze Gerrit-Jan.
Door SpeedyGJ
Welke boot :D die van Ameland? Hahaha dan staat hier binnen paar maanden de nieuwste weerstations :D
Misschien wel een stuk weiland over kopen en daar alle weerstation gaan plaatsen die op dit moment te koop zijn :D

Maar effe zonder gekheid, het komt wel weer goed ;) denk dat ik wel 1 en ander wat kan regelen. Stoppen met hobby ga ik zo wie zo niet doen :D

Oja de reden dat die kapot is, is voor mij onbekend..lijkt me stug dat het door de klap is gekomen toen de boel van de pier moest, dan had die het gelijk al niet meer moeten doen. Vocht zou een reden kunnen zijn ik zou het verder niet weten.
Door meteobergen
Wordt persoonlijk wat moe van het inpraten op iemand met de tekst van ik zou zus,ik zou zo.
Laat de persoon op wie het betrekking heeft lekker zelf zijn beslissing nemen.
We zijn toch geen kleine kinderen laat staan bedweters ????

Gr Siets
:dry: :dry:
Door SpeedyGJ
meteobergen schrijft:
Wordt persoonlijk wat moe van het inpraten op iemand met de tekst van ik zou zus,ik zou zo.
Laat de persoon op wie het betrekking heeft lekker zelf zijn beslissing nemen.
We zijn toch geen kleine kinderen laat staan bedweters ????

Gr Siets
:dry: :dry:

Ene kant mee eens, andere kant als er oplossingen zijn dan is het toch mooi meegenomen?
Mike schrijft:
SpeedyGJ schrijft:
Ik ben ondertussen wel wat aan het zoeken e.d dus van mij mag deze wel weer op slot ;)

Dus hij is niet meer te koop dan? :huh:

Voor nu even niet nee, ben nog wat aan het uitzoeken, deze week zullen we zien of het nog in de verkoop gaat of niet. Interesse?
Door SpeedyGJ
Mike schrijft:
Ik begrijp zowiezo al niet hoe mensen het voor elkaar krijgen om 0,niks aan geld te hebben :blink: , hoe moet het wel niet als de wasmachine ofzo kapot gaat, wordt dan de auto verkocht ofzo?????...maargoed.

Ik zou zeggen, gedult is en schone zaak, in de maand Mei krijgen we weer vakantiegeld ;)

De boel haasjerepje verkopen (met verlies) schiet ook niet op, ik snap je probleem, maar er geen geld voor hebben is er gewoon domweg geen geld voor hebben, dan zou ik wachten totdat ik het wel weer heb.

Iig, suc6 met je keuze Gerrit-Jan.

Vergeten hierop te reageren.
Buget is er wel voor apparatuur zoals TV/Wasmachine/Koelkast blablabla you know ;)
Dit is ook een pot waar ik ook echt helemaal niet aan ga komen hoeveel ik ook van mij hobby hou :)
Zelfde geld als kinderbijslag, ik kom daar ook niet aan dat is iets voor de kleine niet voor mijn hobby, de kleine heeft ook kleren en speelgoed nodig dat gaat gewoon voor :)
Dat ik niet ruim zit kan ik verder helaas niks aan doen, over paar maanden wordt de pot lekker aangevuld.
Hobby kost nou 1maal geld, maar moet niet ten kosten gaan door dagelijkse leven e.d, tja zo ben ik een beetje opgevoed :)

En met het verkopen, wat heb ik eraan als ik aantal maanden geen windgegevens heb? dat sommige mensen niet zoveel geven over hun windmetingen doe ik dat dus wel, dat zou zelfs boven de temp/regen metingen gaan hehe ;)
Nou ja ik zal maar weer stoppen, want anders wordt het weer een verhaal die 10km lang wordt ;)