Mike schrijft:
Ik begrijp zowiezo al niet hoe mensen het voor elkaar krijgen om 0,niks aan geld te hebben :blink: , hoe moet het wel niet als de wasmachine ofzo kapot gaat, wordt dan de auto verkocht ofzo?????...maargoed.
Ik zou zeggen, gedult is en schone zaak, in de maand Mei krijgen we weer vakantiegeld
De boel haasjerepje verkopen (met verlies) schiet ook niet op, ik snap je probleem, maar er geen geld voor hebben is er gewoon domweg geen geld voor hebben, dan zou ik wachten totdat ik het wel weer heb.
Iig, suc6 met je keuze Gerrit-Jan.
Vergeten hierop te reageren.
Buget is er wel voor apparatuur zoals TV/Wasmachine/Koelkast blablabla you know
Dit is ook een pot waar ik ook echt helemaal niet aan ga komen hoeveel ik ook van mij hobby hou
Zelfde geld als kinderbijslag, ik kom daar ook niet aan dat is iets voor de kleine niet voor mijn hobby, de kleine heeft ook kleren en speelgoed nodig dat gaat gewoon voor
Dat ik niet ruim zit kan ik verder helaas niks aan doen, over paar maanden wordt de pot lekker aangevuld.
Hobby kost nou 1maal geld, maar moet niet ten kosten gaan door dagelijkse leven e.d, tja zo ben ik een beetje opgevoed
En met het verkopen, wat heb ik eraan als ik aantal maanden geen windgegevens heb? dat sommige mensen niet zoveel geven over hun windmetingen doe ik dat dus wel, dat zou zelfs boven de temp/regen metingen gaan hehe
Nou ja ik zal maar weer stoppen, want anders wordt het weer een verhaal die 10km lang wordt