jango schrijft:
Theo
Ik mag toch wel aannemen dat je meer achtergrond hebt over de reden van het stoppen van weatherservice.
Je had een samenwerking met hem,wat hield die samenwerking in?
Het gaat mij (ons) misschien niets aan.
Maar als jij ook niet weet wat de reden is,vind ik het een rare situatie.
Zo ga je nl. niet om met compagnons of relatie`s.
groet Jan
Hallo Jan,
Nee, ik tast ook in het duister over de reden waarom Nicolas gestopt is. Ik heb wel mijn vermoedens, maar meer dan dat is het niet.
Uiteraard ben ik ook een beetje ontdaan erover. (druk me netjes uit)
De samenwerking bestond uit de gezamelijke weerkaart en daarnaast was ik ICT coordinator van Weatherservice.be. Heb er aardig wat tijd in gestoken en ja, dan valt het wat rauw op je dak als je een mailtje krijgt met de mededeling dat hij (zonder opgaaf van reden) per direct stopt met alles. Ben er verder ook niet echt blij mee, maar het is niet anders.
Heb nog geprobeerd om de website over te nemen, maar dat kreeg ik niet rond met Nicolas.
Vindt het echt heel erg jammer dat hij op deze manier veel mensen in de steek laat.
Ik denk ook dat veel mensen vooraf niet in kunnen/willen schatten hoeveel werk een (weer)website is en dat het opstarten van zo'n website verantwoordelijkheden/verplichtingen met zich meebrengt. Veel mensen verkijken zich daarop en dat zie je dan terug als websites die na een aantal maanden niet meer onderhouden worden.
Ik speel al een aantal jaren mee op internet met websites/forums ed. en heb dit vaker zien gebeuren. Ook ik heb me wel eens verslikt in het vele werk.
Maar goed, we hebben er weer wat van geleerd zal ik maar zeggen...
Groet,
Theo