Ik denk dat ik nog een andere mogelijkheid heb gevonden; aangezien jouw wdisplay folder onder C:/Program Files/ staat en niet direct onder C:/ kunnen sommige folders beveiligd zijn, tenminste dat had ik toen ik WD installeerde op W7 in de Program Files folder.
Wat ik toen heb gedaan is WD uit gedaan, toen WD verwijderd van mijn computer (voordat je dit doet eerst bericht uitlezen!) en toen de nieuwe WD geinstalleerd onder C:/ Dit heeft toen voor mij gewerkt, want toen WD onder C:/ stond werden er geen bestanden meer beveiligd. Maar om het niet allemaal te verwijderen kan je ook proberen het mapje wdisplay te kopieeren naar C:/ en dan de ZIP-folder downloaden van
http://www.weather-display.com/downloadfiles/WeatherDnewcompiler.zip.
Als je dat gedaan hebt moet je de ZIP file 'unzippen' in de folder waar je wdispay hebt staan (dus unzippen in C:/wdisplay/). Dan moet je het bestand WeatherD.exe uit de folder waar je je 'unzipped' bestanden hebt staan kopieeren naar C:/wdisplay/. Als je dat hebt gedaan kun je op WeatherD.exe klikken en dan zal de nieuwe versie van WD openen met nog alle oude gegevens erin.
Ik hoop dat dit werkt!
Mvg,
Olivier