- 12 apr 2011, 08:23
#34390
Het lijkt erop dat sommige providers mails vanaf de HWA server blokkeren. Het gaat daarbij om de mails die verstuurd worden bij het aanmaken van een nieuw account en het opvragen van een nieuw wachtwoord. Waarschijnlijk geldt dit voor forum berichten waarop je geabonneerd bent.
De mails belanden niet eens in de spam folder, maar komen helemaal niet aan. In elk geval bij Ziggo speelt dit probleem. Bij gmail en hotmail in elk geval niet.
Volgens de hostingprovider van de server zou dat kunnen liggen aan Reverse DNS instellingen. Deze instellingen zijn gisteren goed gezet door de hosting provider. Het kan echter 24 uur duren voordat dit wordt opgepakt.
Bij een test vanmorgen, kwamen de mails bij Ziggo nog steeds niet aan. Hopelijk is dat omdat de 24 uur nog niet voorbij zijn. Mocht het vanavond/morgen nog niet werken, dan zullen we verder moeten zoeken. Hulp en tips zijn welkom....
Mochten je een account hebben aangemaakt, maar nog geen bevestigingsmail hebben ontvangen, neem dan even contact op via het contactformulier, dan kan ik het account handmatig valideren.
Gr,
Luc
De mails belanden niet eens in de spam folder, maar komen helemaal niet aan. In elk geval bij Ziggo speelt dit probleem. Bij gmail en hotmail in elk geval niet.
Volgens de hostingprovider van de server zou dat kunnen liggen aan Reverse DNS instellingen. Deze instellingen zijn gisteren goed gezet door de hosting provider. Het kan echter 24 uur duren voordat dit wordt opgepakt.
Bij een test vanmorgen, kwamen de mails bij Ziggo nog steeds niet aan. Hopelijk is dat omdat de 24 uur nog niet voorbij zijn. Mocht het vanavond/morgen nog niet werken, dan zullen we verder moeten zoeken. Hulp en tips zijn welkom....
Mochten je een account hebben aangemaakt, maar nog geen bevestigingsmail hebben ontvangen, neem dan even contact op via het contactformulier, dan kan ik het account handmatig valideren.
Gr,
Luc