Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door Weerstation Kaatsheuvel
Ik heb dezelfde melding.
Groet,
Hans
Door kees ws middelburg
de mijne is helemaal niet geupdate (xml ) staat nog 25 april 23.55

grt kees ws mdl
Door WSL
De MOS image is wel geupdate (vanmorgen 10:00 uur), maar bij zaterdag staat geen data.
Ik neem aan dat iedereen dat heeft.
De MOS xml is niet geupdate. Deze staat nog op gisteravond (25 april) 23:55 uur.
Door wslangerak
Er is inmiddels hierover een mailtje uitgegaan naar Meteo-Consult.
Wij vertrouwen erop dat het probleem zo snel mogelijk zal worden opgelost.

Gr,
Door jorissynaeve
Is zaterdag niet te ver in de toekomst om al in de MOS te staan?
Hier werkt alles goed.
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Sorry allemaal,

Maar.... Houd het dan nooit op dat geklaag altijd maar over een MOS verwachting die een storing heeft ?????

Hoe vaak is dit onderwerp wel niet opnieuw en opnieuw tot in den treure aangesneden onderhand ????

Ook worden er elke keer maar weer nieuwe topic,s over opgestart....Mensen, Wees blij met de Mos van MC en binnenkort zijn we met zijn allen daar uitgenodigd voor een gezellige dag en daar klaagt ook niemand over.

Morgen zal de Mos vast wel weer werken.....

Met vriendelijke groet,

Martijn
Door petergroeneveld
Bij mij werkt het nog steeds niet op 27.04.2011 om 00:41, de MOS verwachting (laatste update 26.04.2011 om 10:00 uur) met "No Data" voor a.s. zaterdag evenals de xml versie (laatste update 25.04.2011 om 23:55).

Op z'n minst kunnen ze toch wel even aangeven dat er een storing is vind ik. Kleine moeite om even een berichtje te plaatsen of zijn ze nog met Paasvakantie dat kan natuurlijk ook.
Door dibasta
WEERSTATION KLAZIENAVEEN schrijft:
Sorry allemaal,

Maar.... Houd het dan nooit op dat geklaag altijd maar over een MOS verwachting die een storing heeft ?????

Hoe vaak is dit onderwerp wel niet opnieuw en opnieuw tot in den treure aangesneden onderhand ????

Ook worden er elke keer maar weer nieuwe topic,s over opgestart....Mensen, Wees blij met de Mos van MC en binnenkort zijn we met zijn allen daar uitgenodigd voor een gezellige dag en daar klaagt ook niemand over.

Morgen zal de Mos vast wel weer werken.....

Met vriendelijke groet,

Martijn

Beste Martijn,

het is geen geklaag hoor alleen een opmerking!
ten tweede is dit niet een nieuw topic maar een bestaand topic, waarop ik nu ben ingehaakt betreffende de niet volledige Mosverwachting, ik zie dus ook niemand klagen, ik zie dat er meer mensen deze melding hebben.
Door deze melding heeft WSlangerak middels een mailtje naar MC hen op de hoogte gebracht. Toch niks mis mee?

Ook heb ik deze hint gekregen van een aantal website bezoekers, vandaar ik deze melding heb gedaan op het forum.

En ik dacht dat dit forum juist bedoeld was over het weer en de randzaken van het weer.

En er is niemand die jou verplicht dit te lezen of erover te "klagen" hoor,dat iemand deze melding maakt toch?

Mvg,
Peter.