WEERSTATION KLAZIENAVEEN schrijft:
Sorry allemaal,
Maar.... Houd het dan nooit op dat geklaag altijd maar over een MOS verwachting die een storing heeft ?????
Hoe vaak is dit onderwerp wel niet opnieuw en opnieuw tot in den treure aangesneden onderhand ????
Ook worden er elke keer maar weer nieuwe topic,s over opgestart....Mensen, Wees blij met de Mos van MC en binnenkort zijn we met zijn allen daar uitgenodigd voor een gezellige dag en daar klaagt ook niemand over.
Morgen zal de Mos vast wel weer werken.....
Met vriendelijke groet,
Martijn
Beste Martijn,
het is geen geklaag hoor alleen een opmerking!
ten tweede is dit niet een nieuw topic maar een bestaand topic, waarop ik nu ben ingehaakt betreffende de niet volledige Mosverwachting, ik zie dus ook niemand klagen, ik zie dat er meer mensen deze melding hebben.
Door deze melding heeft WSlangerak middels een mailtje naar MC hen op de hoogte gebracht. Toch niks mis mee?
Ook heb ik deze hint gekregen van een aantal website bezoekers, vandaar ik deze melding heb gedaan op het forum.
En ik dacht dat dit forum juist bedoeld was over het weer en de randzaken van het weer.
En er is niemand die jou verplicht dit te lezen of erover te "klagen" hoor,dat iemand deze melding maakt toch?
Mvg,
Peter.