- 29 mei 2011, 23:40
Hallo allemaal,
Wat een reacties, pff. Over regels gesproken....
Nou ik heb marktplaats etc al geprobeerd. Alleen hier krijg ik alleen reacties van oud ijzer handelaren.
En een tijdje terug heb ik mij aangemeld op dit forum. En wel omdat ik opzoek was naar een radiation shield. Via google kwam ik hier terecht.
Ik dacht dat ik op een forum terug was gekomen van liefhebbers van het weer.
En dit type regenmeter wel op zijn waarde weten te schatten. Maar blijkbaar niet.
met name als men denkt dat het om een bloemen gieter gaat.
Nou ik zal mij even voorstellen.(was ik vergeten ) Naam is al wel bekent. Ik gebruik geen vreemde alias maar gewoon mijn volledige naam.
Woon in de provincie Groningen en wel in de plaatst Siddeburen.
En ik ben bezig om mijn eigen weerstation te bouwen.
Gebruik hiervoor een telemetrie station met daarop aangesloten en Observator regenmeter en voor de temperatuur 2x pt100. Eentje geplaatst in mijn net op dit forum gevonden en aangeschafte young radiation shield.
De andere PT100 komt op klomp hoogte.
Voor visualisatie gebruik ik een embedded windows XP computer.
Hierop draait software welk zowel grafieken genereert, dan wel tabellen en deze per Email als pdf bestand kan versturen.
Ik werk nog aan de webpagina. Gebruik dus geen koopdoos.
Zal binnenkort wat foto's en beschrijving plaatsen op dit forum,
Hier alvast de grafiek. rode lijn is van de tweede PT100 die nog niet is aangsloten.
Groeten Gerrit,
Wat een reacties, pff. Over regels gesproken....
Nou ik heb marktplaats etc al geprobeerd. Alleen hier krijg ik alleen reacties van oud ijzer handelaren.
En een tijdje terug heb ik mij aangemeld op dit forum. En wel omdat ik opzoek was naar een radiation shield. Via google kwam ik hier terecht.
Ik dacht dat ik op een forum terug was gekomen van liefhebbers van het weer.
En dit type regenmeter wel op zijn waarde weten te schatten. Maar blijkbaar niet.
met name als men denkt dat het om een bloemen gieter gaat.
Nou ik zal mij even voorstellen.(was ik vergeten ) Naam is al wel bekent. Ik gebruik geen vreemde alias maar gewoon mijn volledige naam.
Woon in de provincie Groningen en wel in de plaatst Siddeburen.
En ik ben bezig om mijn eigen weerstation te bouwen.
Gebruik hiervoor een telemetrie station met daarop aangesloten en Observator regenmeter en voor de temperatuur 2x pt100. Eentje geplaatst in mijn net op dit forum gevonden en aangeschafte young radiation shield.
De andere PT100 komt op klomp hoogte.
Voor visualisatie gebruik ik een embedded windows XP computer.
Hierop draait software welk zowel grafieken genereert, dan wel tabellen en deze per Email als pdf bestand kan versturen.
Ik werk nog aan de webpagina. Gebruik dus geen koopdoos.
Zal binnenkort wat foto's en beschrijving plaatsen op dit forum,
Hier alvast de grafiek. rode lijn is van de tweede PT100 die nog niet is aangsloten.
Groeten Gerrit,