- 29 sep 2011, 10:06
etab schrijft:
Ik ben het toch ook wel met je eens Etab.
Meer dan 5 dagen wachten op een reactie is gewoon te lang!
Vooral als ik dan ook nog lees dat er personen zijn die al weken niets gehoord hebben.(Koos)
Ik denk ook dat het komt dat HWA gewoon te groot is geworden om door één
persoon te beheren.
Er moet gewoon nog iemand zijn die simpel de mail en dat soort dingen kan regelen als de ander geen tijd heeft.
Gr Ron.
ws vreewijk schrijft:Sorry ik zie het inderdaad anders.
ook in je andere postings stoorde ik me al aan de manier waarop je jou ongenoegen kenbaar maakte.
gr Chris
Dat mag, Maar ik blijf van mening dat het hier geen eenrichtingverkeer is.
Dat haalt naar mijn mening de vrijblijvendheid in onder andere moderatie deels weg.
HEt is niet enkel dat ik van wat leuke zaken van HWA gebruik kan maken. HWA heeft ook al onze gegevens nodig om te bestaan.
En nogmaals ik ga niet van iemand die ziek is of wat anders binnen een uur reactie verwachten. maar als je 5 dagen niks hoort is dat voor mij over de lijn van "gewoon"
Mijn HWA Banner wordt ook gebruikt op andere sites en dan is het naar als een storing niet binnen zeg 24 uur op zijn minst duidelijkheid heeft.
Ik ben het toch ook wel met je eens Etab.
Meer dan 5 dagen wachten op een reactie is gewoon te lang!
Vooral als ik dan ook nog lees dat er personen zijn die al weken niets gehoord hebben.(Koos)
Ik denk ook dat het komt dat HWA gewoon te groot is geworden om door één
persoon te beheren.
Er moet gewoon nog iemand zijn die simpel de mail en dat soort dingen kan regelen als de ander geen tijd heeft.
Gr Ron.