Algemeen forum voor discussie over de website
Door tjabine
etab schrijft:
ws vreewijk schrijft:
Sorry ik zie het inderdaad anders.

ook in je andere postings stoorde ik me al aan de manier waarop je jou ongenoegen kenbaar maakte.

gr Chris

Dat mag, Maar ik blijf van mening dat het hier geen eenrichtingverkeer is.
Dat haalt naar mijn mening de vrijblijvendheid in onder andere moderatie deels weg.

HEt is niet enkel dat ik van wat leuke zaken van HWA gebruik kan maken. HWA heeft ook al onze gegevens nodig om te bestaan.

En nogmaals ik ga niet van iemand die ziek is of wat anders binnen een uur reactie verwachten. maar als je 5 dagen niks hoort is dat voor mij over de lijn van "gewoon"
Mijn HWA Banner wordt ook gebruikt op andere sites en dan is het naar als een storing niet binnen zeg 24 uur op zijn minst duidelijkheid heeft.

Ik ben het toch ook wel met je eens Etab.
Meer dan 5 dagen wachten op een reactie is gewoon te lang!
Vooral als ik dan ook nog lees dat er personen zijn die al weken niets gehoord hebben.(Koos)
Ik denk ook dat het komt dat HWA gewoon te groot is geworden om door één
persoon te beheren.
Er moet gewoon nog iemand zijn die simpel de mail en dat soort dingen kan regelen als de ander geen tijd heeft.

Gr Ron.
Door etab
ws vreewijk schrijft:
tja ik had me voorgenomen om het zo te laten maar je blijft er op terug komen dus ok dan.

Kan het zijn dat er een financieel belang een rol speeld in deze.??????

Ik las iets over je ik citeer

****Banners waar overigens een sms service op zit die 60ct per oproep kost met door mij ter beschikking gestelde gegevens.****

Dus wringt hem daar de schoen ben je bang dat mensen niet meer sms en je daardoor inkomsten misloopt of vergis ik me nu.Doe je dat belangeloos in dat geval moeten alle sms sers begrijpen dat het slechts je hobby is.

Is het wel zo dat je dr financieel beter van wil worden tja dan is het
misschien beter dat je een contract aangaat met een profesionele instantie zoals weer online en soort instellingen of zo.

Voor mij is dit in elk geval hobby,en ja elke hobby kost geld.

voor mij is dit het laatste wat ik er over kwijt wil.

Toch een weergroet,

Chris

Chris ik weet niet hoe je ooit door de site gespit hebt,
maar ik verdien geen stuiver aan dit.
Het is HWA die met mijn gegevens geld verdient. Die SMS service is van HWA en die zetten daar dan de geevens van jouw station op.
Als je dus citeert neem dan de hele tekst mee in de juiste context.

Dus is mijn stelling dat als er geld voor mijn gegevens gevraagd wordt aan derden.
Ik enige vlotheid in afhandeling van mijn vragen mag verwachten.
Door nolversteeg
Hallo Eric,

Hartelijk dank voor de data die je levert. Als je denkt dat hier op een manier geld aan verdiend wordt moetje de kraan dicht draaien en stoppen met het aanleveren van data, aan wie dan ook en geen gebruik meer maken van services van mensen die voor hun hobby ten koste van heel veel, (heb je misschien nog niet over nagedacht) dit voor elkaar maken. Alleen samen kunnen we er iets leuks van maken , en nadenken waar het commercieele deel van de hobby ligt. Een doos kopen en de stekker in het stopcontact steken is geen hobby.

Groeten Nol Versteeg
meteoeersel.nl
Door etab
Ook voor jou is mijn tekst en haar nuance daarin moeilijk begrijpen lastig merk ik. (Sorry)Tekst is hard en laat geen emotie en nuance zien. Zo krijgt het een te negatieve spiraal.

Misschien dat tekst geen nuances laat zien. Maar dat er wel of geen geld gegenereerd wordt (Weinig veel) maakt mij niks uit. Al kan je er een huis van kopen. (of max een lolly)Dan had ik HWa moeten oprichten als ik daar wat van vindt.

jullie gaan in elke reactie aan de essentie van de topic voorbij.
Ik wil niks commercieel.

Ik stel dat 5 dagen wachten op een reactie te veel is. HWA is daarvoor inmiddels te groot, wordt door mensen serieus genomen, waardoor de volledige vrijblijvendheid er niet meer is.

Je zult dus moeten zorgen voor enige continuiteit, Niemand verwacht 24/7 online service. Maar 5 dagen is te veel.
Als nieuwe aanmeldingen weken niets horen vindt ik dat zorgelijk.
Hoe meer stations hoe serieuzer we genomen gaan worden. Potentieel is HWA DE amateurweersite van Nederland en deels Belgie.

Dus als jullie daar het niet mee eens zijn, moeten we daar over discussieren.

Overigens hoe en op welke mensen hun hobby uitvoeren is aan een ieder zelf. Het is niet aan anderen daar over te oordelen.
Of je elke dag er uren mee bezig bent of slechts even. Anderen kunnen daar geeen oordeel over vellen.