Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door Dropje
Al sinds vanacht een storing bij mijn host.:angry: Ik had gehoopt dat het met een paar uurtjes wel weer online zou zijn, maar helaas. Toch maar eens kijken om zelf te gaan hosten.
Dus nog even geen weergegevens vanuit Biddinghuizen bij het Veluwemeer.
Door meteozwolle
Dat is vervelend !
welke host gaat het om ?
ik ga morgen naar mijn moeder in Dronten en in de polder is het altijd oppassen met gladheid/mist/regen enzo ;-)

groet,

marcel
meteozwolle.nl
Door Dropje
Goedemorgen Marcel,
ik ben niet altijd meteen van de "name and shame". Maar ik denk dat ik zolangzamerhand mijn mening moet herzien. Ik gebruik al een aantal jaren "simple-hosting" Nooit echte problemen, ik was redelijk tevreden vwb service, wel iets duurder maar ik vond het altijd teveel gedoe om te "verhuizen". Misschien dat ik dat nu dan maar eens moet gaan doen. Heb ik nu even niets aan want de site is nog steeds down.
Maar het zonnetje schijnt bij het Veluwemeer.

groeten
Theo
Door meteozwolle
Theo,

dank voor de update. Het ging mij zeker ook niet om Name en Shame maar er zijn natuurlijk wel grenzen. Prijs voor hosting zegt dus niet alles.

Kijk even naar de alg. voorwaarden / service level van hen, misschien kan je daar nog je voordeel mee doen.

Als de zon schijnt bij het veluwemeer / Drontermeer dan zal het vast goedkomen vandaag !

groet,

Marcel
Door poldeleeuw
Hoi Theo,

Ik ben met mijn website nu al een tijdje bij www.versio.be en dit bevalt mij goed. Al vanaf 0.50 euro/maand heb je een hostingpakket met 1.5 GB ruimte, 20 GB bandbreedte en DirectAdmin, een goede en uitgebreid beheerspaneel met zelfs een eigen bezoekersteller. Echt wel een aanrader en de service is ook goed en snel.

Mocht de snelheid toch tegenslaan kan je altijd (onmiddellijk) intern overstappen naar een andere server.
Door Dropje
Na ruim 48 uur offline zijn we weer online. Blijkbaar worden de storingen bij Simple-hosting alleen in kantooruren opgelost.:S
Tijd voor een uitgebreid vergelijk webhosts en pakketten vs evt zelf hosten.
Door tinuz97
poldeleeuw schrijft:
Hoi Theo,

Ik ben met mijn website nu al een tijdje bij www.versio.be en dit bevalt mij goed. Al vanaf 0.50 euro/maand heb je een hostingpakket met 1.5 GB ruimte, 20 GB bandbreedte en DirectAdmin, een goede en uitgebreid beheerspaneel met zelfs een eigen bezoekersteller. Echt wel een aanrader en de service is ook goed en snel.

Mocht de snelheid toch tegenslaan kan je altijd (onmiddellijk) intern overstappen naar een andere server.

Volgens mij (correct me if i am wrong) is het niet de bedoeling om dat soort links te plaatsen.....lijkt nogal op reklame namelijk....
Zie:
20. Het is niet toegestaan om reclame te maken in het forum voor (eigen) diensten of producten. Berichten met reclame kunnen door moderators worden aangepast of verwijderd.

Meer info:
http://www.hetweeractueel.nl/forum/view-usage-rules
Door tjabine
tinuz97 schrijft:
poldeleeuw schrijft:
Hoi Theo,

Volgens mij (correct me if i am wrong) is het niet de bedoeling om dat soort links te plaatsen.....lijkt nogal op reklame namelijk....
Zie:
20. Het is niet toegestaan om reclame te maken in het forum voor (eigen) diensten of producten. Berichten met reclame kunnen door moderators worden aangepast of verwijderd.

Meer info:

Ben je ook moderator Tinuz97?
Door poldeleeuw
tinuz97 schrijft:
poldeleeuw schrijft:
Hoi Theo,

Zie:

Meer info:

Ik heb dit geplaatst om mensen te helpen en een goede host aan te bieden waarvan ik tevreden ben, niet zozeer om reclame te maken...