Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door WeerStationWoerden
bedankt jacco
had het al 4x opgestart nu net nog een keer
en nu wacht ik het af
hoiii
Gert

jacg schrijft:
Gert,

Wd een keer stoppen en starten.
En dan even geduld, duurt soms even voordat WD die tweede clientraw oppakt.

Groeten,

Jacco
Door reitsma1960
Hoi Jacco,

Ziet er hartstikke mooi uit.
Ik had hierover contact met Henkka vanavond en ik heb begrepen dat deze meters niet goed werken met andere browsers. Schijnt erg traag te laden volgens hem.
Daarom heeft hij nog de "oude" meters ter download en in gebruik op zijn site.

Heb jij hier ervaring mee en dit getest met andere browsers?
Ik was ook met deze meters begonnen en heb ze vrijwel werkend, maar dat weerhoudt mij nog van verder gaan.

Groet,
Oebel
Door Roelof
Ik heb het ook even geïnstalleerd maar bij mij werkt het niet goed.
Dit zit volgens mij in de customclientraw.txt file.Er worden 2 waarden weergegeven namelijk de gevoelstemp en de luchtvochtigheid.
Deze hebben in customclientraw file. Geen eenheid achter de waarde staan de rest wel.
Deze wordt er door WD automatisch achter gezet volgens mij.

roelof
Door jacg
Roelof,

De customclientraw werkt prima, er mogen geen units in voorkomen!
Jij hebt in WD het vinkje aanstaan om units toe te voegen.

Op mijn site staat bij de download:

If you have a problem with units in your customclientraw.txt, in WD in the webfiles/web page setup, custom web page setup, untick the include units.

Groeten,

Jacco
Door jacg
reitsma1960 schrijft:
Hoi Jacco,

Ziet er hartstikke mooi uit.
Ik had hierover contact met Henkka vanavond en ik heb begrepen dat deze meters niet goed werken met andere browsers. Schijnt erg traag te laden volgens hem.
Daarom heeft hij nog de "oude" meters ter download en in gebruik op zijn site.

Heb jij hier ervaring mee en dit getest met andere browsers?
Ik was ook met deze meters begonnen en heb ze vrijwel werkend, maar dat weerhoudt mij nog van verder gaan.

Groet,
Oebel

Oebel,

Het valt en staat natuurlijk met de snelheid van de client pc. Daarop wordt het script immers uitgevoerd. Volgens de maker van de gauges draait het prima op zijn 1.6 Ghz pceetje. Ik heb nog geen problemen gehoord.

Ik weet niet of je het gelezen hebt op het WD forum maar Brian zat te hopen dat iemand dit klaar zou maken voor WD.

En ik check mijn site na een update altijd in IE, Firefox, Chrome. En Safari via mijn iphone.

Snap echter niet waar je je zo druk over maakt, dit script bestaat al tijden, ze zijn al bij versie 1.51, die mensen gaan toch niet een script maken als het traag is. Ik zou zeggen, maak het klaar, test het met een paar browsers, en als het je niet aan staat dan gebruik je het niet, loopt het wel goed gebruik je het wel.

Daar heb je Henkka toch niet voor nodig ;) en dat is echt met een knipoog bedoeld!

Groeten,

Jacco
Door reitsma1960
jacg schrijft:

Het valt en staat natuurlijk met de snelheid van de client pc. Daarop wordt het script immers uitgevoerd. Volgens de maker van de gauges draait het prima op zijn 1.6 Ghz pceetje. Ik heb nog geen problemen gehoord.

Ik weet niet of je het gelezen hebt op het WD forum maar Brian zat te hopen dat iemand dit klaar zou maken voor WD.

En ik check mijn site na een update altijd in IE, Firefox, Chrome. En Safari via mijn iphone.

Snap echter niet waar je je zo druk over maakt, dit script bestaat al tijden, ze zijn al bij versie 1.51, die mensen gaan toch niet een script maken als het traag is. Ik zou zeggen, maak het klaar, test het met een paar browsers, en als het je niet aan staat dan gebruik je het niet, loopt het wel goed gebruik je het wel.

Daar heb je Henkka toch niet voor nodig ;) en dat is echt met een knipoog bedoeld!

Groeten,

Jacco

Oké, Jacco bedankt.
Ik maak me nergens druk over hoor maar had het toevalig vanavond met Henkka erover of hij zo ook ging gebruiken en of hij er ervaring mee had. Vandaar.
Goed te horen dat het prima werkt met andere browsers.
Dan ga ik er ook voor.

Groet,
Oebel
Door reitsma1960
Hoi Jacco,

Wanneer ik jouw pagina open in Firefox zie ik geen meters......

Mogelijk toch een probleempje?

Groet,
Oebel
Door dibasta
reitsma1960 schrijft:
Hoi Jacco,

Wanneer ik jouw pagina open in Firefox zie ik geen meters......

Mogelijk toch een probleempje?

Groet,
Oebel

Das raar,
Ik zie ze namelijk wel staan:

en dus ook in Firefox

Gr,
Peter.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4