reitsma1960 schrijft:
Hoi Jacco,
Ziet er hartstikke mooi uit.
Ik had hierover contact met Henkka vanavond en ik heb begrepen dat deze meters niet goed werken met andere browsers. Schijnt erg traag te laden volgens hem.
Daarom heeft hij nog de "oude" meters ter download en in gebruik op zijn site.
Heb jij hier ervaring mee en dit getest met andere browsers?
Ik was ook met deze meters begonnen en heb ze vrijwel werkend, maar dat weerhoudt mij nog van verder gaan.
Groet,
Oebel
Oebel,
Het valt en staat natuurlijk met de snelheid van de client pc. Daarop wordt het script immers uitgevoerd. Volgens de maker van de gauges draait het prima op zijn 1.6 Ghz pceetje. Ik heb nog geen problemen gehoord.
Ik weet niet of je het gelezen hebt op het WD forum maar Brian zat te hopen dat iemand dit klaar zou maken voor WD.
En ik check mijn site na een update altijd in IE, Firefox, Chrome. En Safari via mijn iphone.
Snap echter niet waar je je zo druk over maakt, dit script bestaat al tijden, ze zijn al bij versie 1.51, die mensen gaan toch niet een script maken als het traag is. Ik zou zeggen, maak het klaar, test het met een paar browsers, en als het je niet aan staat dan gebruik je het niet, loopt het wel goed gebruik je het wel.
Daar heb je Henkka toch niet voor nodig

en dat is echt met een knipoog bedoeld!
Groeten,
Jacco