- 11 aug 2008, 17:33
hansmiv schrijft:
Ik wil niet verder met je in discussie treden alleen nu begrijp ik niet waarom je de onderstaande mededeling op dit forum hebt gedaan.
'Daar staat tegenover dat wij (Leidschendam) dan weer wel meedoen. We zien wel waarop het uitdraait.'
Toen wij bereid waren onze data beschikbaar te stellen (ruim voor jouw) is duidelijk aangeven dat wij niet 24/7 draaien. Dit was volgens Luc geen probleem.
Ik vraag me af wat jij voor eisen stelt terwijl de gebruiker zelf kan aangeven of hij ofline data wil zien.
Bert
Meteo Simpelveld schrijft:hansmiv schrijft:
Bekijk hoelang je al niet meer aanleverd.
...
Terwijl dit onderwerp nu een dikke 5 uur geleden is aangemaakt.
Dan heb je een paar topics gemist.
Wat betreft 24/7, als Simpelveld niet de gegevens 24/7 kan aanleveren, behoort dat station nou precies tot de groep die ik op het oog heb.
Maar het is van mijn kant maar een voorzetje. Ik ben de laatste die beslist wie er hier meedoet en hoe. Ik leg hier alleen maar mijn eigen mening neer. Dat zal wel niet bij iedereen in goede aarde vallen en als HWA zich meer richt op gezelligheid dan op volledigheid, dan ben ik de eerste die op de ban-lijst terecht zal komen. Ik heb daar persoonlijk geen problemen mee. Maar als HWA voor het andere uitgangspunt kiest, dan ben ik de eerste om weer mee te doen.
Dat het onderwerp 24/7 eerder en meermaals ter sprake is geweest verbaast mij niets. Blijkbaar was het en is het dus nog steeds een heet onderwerp. Het lijkt mij een goede zaak dat dat onderwerp dan nog maar eens goed van alle kanten bekeken wordt.
Ik wil niet verder met je in discussie treden alleen nu begrijp ik niet waarom je de onderstaande mededeling op dit forum hebt gedaan.
'Daar staat tegenover dat wij (Leidschendam) dan weer wel meedoen. We zien wel waarop het uitdraait.'
Toen wij bereid waren onze data beschikbaar te stellen (ruim voor jouw) is duidelijk aangeven dat wij niet 24/7 draaien. Dit was volgens Luc geen probleem.
Ik vraag me af wat jij voor eisen stelt terwijl de gebruiker zelf kan aangeven of hij ofline data wil zien.
Bert