- 12 aug 2008, 06:50
Hallo Thiery van Wijland,
Ben het volledig met je eens, maar jij bent een Moderator waarom is dit nu nog steeds van toepassing:
Den Haag actueel
Laatste update: 2008-08-12 om 06:18 uur
Temperatuur 60.3 °C Windchill 60.3 °C
Windsnelheid en -richting 4.0 km/uur uit N Hitte index 60.3 °C
Windkracht 1 bft - Zwak Dauwpunt 55.1 °C
Maximale windsnelheid 6.0 km/uur om 04:01 uur Luchtvochtigheid 83.0 %
Barometer 29.4 hPa Neerslag 0.0 mm
Barometer trend Snel dalend Regensnelheid 0.0 mm/uur
Minimum temperatuur 59.8 °C om 05:17 uur Zon op 06:22 uur
Maximum temperatuur 62.8 °C om 00:00 uur Zon onder 21:12 uur
Ik had een andere bericht ook geplaats wat nu helaas gesloten is door jouw. Tuurlijk kan ik geen blok maken, helaas niet anders was Den Haag allang op een blokgegaan. Dat juist die mensen het forum niet lezen, dat blijkt wel uit de gegevens die nog steeds niet kloppen zou voor mij dus al meteen een reden zijn om een blok erop te zetten, zoals dus ook op Awekas gebeurd, dit speel je daar niet zo klaar hoor en terecht. Mijn bedoeling van het toppic wat op slot is, dat is om het ook te laten zien dat er niks klopt en dat dit misschien door een ander station dan wel vermeldt wordt aan het buur station. Mensen hebben eenmaal het probleem dat ze gecontroleerd moeten worden. Daarom dus ook die topic, ik geef niet alleen mijn mening maar probeer ook aktief mee te werken. Helaas merk ik dat het je niet in dank wordt afgenomen en dat ik het gevoel ga krijgen om onze wegen te gaan sluiten. Ik val nemand aan en ook Luc niet, maar als er dan vakantie is moet er toch gezorgdt worden dat er goede controlle is, ik lees ook nergens ivm vakantie is er geen weer, sorry dat ik het zo moet zeggen. Nu zal wel de opmerkingen komen van dat ik Moderator wil worden, mijn antwoord NEE en dit puur alleen omdat ik te streng zou zijn, data moet kloppen en van 24/7 heb ik totaal geen moeite mee, als de data maar klopt. Maar de tranen schieten me in de ogen als ik zie wat Den Haag presenteert, dit komt echt Pro over, maar dan Pro Negatief
Ik heb niks met HWA, geen voordeel of wat dan ook, maar vindt het jammer dat het succes van Luc op deze manier teniet wordt gemaakt en ook voor de station's met goede bedoelingen, maar zit ik bij een groep dan wil ik het ook goed hebben en of je nu in open veld of in bebouwing zit, dat maakt mij allemaal niks uit, maar een temp van 60 graden dan heb je volgens mij de sensor in de sauna hangen.
Mijn zin om data aan HWA te blijven zenden wordt op deze manier flink verpest en denk zelf nog wel meerdere. Het komt niet geloofwaardig over, denk dat onze wegen gaan scheiden.