Algemeen forum voor discussie over de website
Door wvdkuil
Als je alleen de waardes wilt en je weet de veldnamen, dan ben je al klaar.
Dan kan je in php include of eval gebruiken als je b.v. eerst de file in een string in leest BOF EN EOF middels str_replace weghaalt en de php instructie EVAL gebruikt.

Als je de namen van de velden en de waardes apart wilt hebben kun je de explode functie gebruiken met het = teken als scheidingsteken. Dan kan je snel een tabel opbouwen met veldnaam als key en de tekst na het = teken als value.

Gewoon op basis van de link van wslangerak de voorbeelden bekijken. Er zijn ook veel php scripts die je kunt bestuderen online, zelfs in het NL.

Maar als we voorbeelden of oplossingen moeten geven laat dan even weten wat je met. "uitlezen" bedoelt.
Nu meten we maar raden wat je wilt.

Succes, Wim
Door Overijse
poldeleeuw schrijft:
http://weerstation-brugge.be/customtextout10.txt

Is al herhaaldelijk aan bod gekomen op het forum zelfs met voorbeeldcode. Gebruik ff de zoekfunctie en je hebt je code zo te pakken.

Voila op een presenteerblaadje enkel de filename nog wijzigen.

oh kijk nu nog ééntje voor een concullega zelfs die ook alles op een presenteerblaadje wou.

Voila vergeet niet te scrollen hé.

Da blokske "zoeken" rechtsboven het forum staat er niet voor pietsnot hé.

Hoop dat je nu verder kunt.

Grtz
Kris
Door Overijse
thomaswaregem schrijft:
Vragen staat vrij op een forum hoort dat er bij :).

Klopt en een antwoord op een vraag die al tientallen keren gesteld is geweest in een forum met 4500+ topics is snel terug te vinden met de zoekfunctie. ;) ;) ;)

Grtz
Kris
Door CeesT
poldeleeuw schrijft:
Ik wil deze dus uitlezen.

Beste Joeri,

Ik kan me voorstellen dat je php wilt leren maar als bescheiden "gierigen hollaander" lijkt het me toch dat uw prioriteiten op een ander vlak zouden moeten liggen.

Ik denk dat uw hoogste prioriteit zou moeten liggen bij het maken van een deugdelijke weerhut. Dat php leren komt komende winter wel en gezien uw "intelligentie" :silly: doet ge dat tussen de soep en de patatten.

Jongens, jongens, waar zijn jullie mee bezig? Zo ken ik de Belgen helemaal niet en ik woon op nog geen 10 minuten van de grens.... In de regel, lees bijna altijd, zijn onze Vlaamse zuiderburen uiterst aimabele mensen, voor de "Walekoppen" ligt dat net even anders.

Ik begin serieus te geloven dat hier sprake is van rivaliteit of... beter nog, inderdaad een Bitchfight.
Door Overijse
Overijse schrijft:
poldeleeuw schrijft:
http://weerstation-brugge.be/customtextout10.txt

Is al herhaaldelijk aan bod gekomen op het forum zelfs met voorbeeldcode. Gebruik ff de zoekfunctie en je hebt je code zo te pakken.

Voila op een presenteerblaadje enkel de filename nog wijzigen.

oh kijk nu nog ééntje voor een concullega zelfs die ook alles op een presenteerblaadje wou.

Voila vergeet niet te scrollen hé.

Da blokske "zoeken" rechtsboven het forum staat er niet voor pietsnot hé.

Hoop dat je nu verder kunt.

Grtz
Kris

@Pol
Geen nieuws meer hierover, mogen we er dan vanuit gaan dat het probleem opgelost is ???

Grtz
Kris
Door Wietse
CeesT schrijft:
poldeleeuw schrijft:
Ik wil deze dus uitlezen.

Beste Joeri,

Ik kan me voorstellen dat je php wilt leren maar als bescheiden "gierigen hollaander" lijkt het me toch dat uw prioriteiten op een ander vlak zouden moeten liggen.

Ik denk dat uw hoogste prioriteit zou moeten liggen bij het maken van een deugdelijke weerhut. Dat php leren komt komende winter wel en gezien uw "intelligentie" :silly: doet ge dat tussen de soep en de patatten.

Jongens, jongens, waar zijn jullie mee bezig? Zo ken ik de Belgen helemaal niet en ik woon op nog geen 10 minuten van de grens.... In de regel, lees bijna altijd, zijn onze Vlaamse zuiderburen uiterst aimabele mensen, voor de "Walekoppen" ligt dat net even anders.

Ik begin serieus te geloven dat hier sprake is van rivaliteit of... beter nog, inderdaad een Bitchfight.

Beter kan ik het niet verwoorden, ik zou Kees van Weerstation Langerak dan ook adviseren op dit soort voorkauwtopics, waarbij de persoon ook nog zo'n toon durft aan te aanslaan en een compleet waardeloze opstelling van de sensoren heeft volledig te negeren.