- 12 aug 2008, 16:07
wsp schrijft:
Goedemiddag Marcel,
Ik ben het met je volledig eens ook wat reeds in dit onderdeel van het forum hebt vermeld.
Groet Bert
osjohn schrijft:Wat een kinderachtig zooitje, we zijn amateurs en geen profesionele weerkundigge die een betaalde weersite bouwen om hun inkomsten te garanderen.
Vergis ik me, is deze site door Luc opgezet voor mensen die er lol in hebben ??
Is het voor profs dan stop ik nu nog met weeractueel, daarbij als er nog meer van die onzinnigge discussies komen ben ik ook weg.
Voor mij is het hobby.
John van Os
Wat een reactie, nee maak er maar een zooitje van met data die helemaal niet kloppen, dan heb je wat. Ook een amateur zal de juiste data aan moeten leveren, wat hebben we eraan als de data niet klopt. Daar hoef je geen Prof of amateur voor te zijn, de data moet gewoon kloppen en geen grote afwijkingen hebben zoals Den Haag. Wat lol betreft ben ik het met je eens, ook ik ben geen Prof maar amateur maar probeer toch de juiste data te geven, kom nou, laten we eerlijk zijn, wat heb je aan een weerstation die nu 60 graden aan geeft of andere vreemde waarde's, heb je daar wat aan, dit speel je op Awekas ook niet klaar, maar wel hier zeuren dat we geen Prof's zijn.
Ik had toch wel iets meer van je verwacht John en meer begrip, zo help je HWA ten onder, data moet gewoon goed zijn, ook voor amateur's.
Mijn ervaring is trouwens dat amateur's juist aktiever zijn als prof's en juist proberen om de boel goed te hebben.
Goedemiddag Marcel,
Ik ben het met je volledig eens ook wat reeds in dit onderdeel van het forum hebt vermeld.
Groet Bert