- 30 okt 2012, 12:07
Luc schrijft:
Hier kun je zien wat Google als je advertentievoorkeuren en andere zaken over je bijhoudt om je Ads voor te schotelen. Je kunt er zelf dingen uit verwijderen, toevoegen of bewerken.
Lol m'n leeftijd klopt dus langs geen kanten, en dat koreaans (ik zoek nooit iets in het koreaans) ook al niet, voor het overige ziet het er zedig en correct uit.
edit : nu valt m'n nikkel ivm leeftijd en koreaans, kids zijn hier constant op zoek naar Gangnam Style spullen.
Grtz
Kris
wslangerak schrijft:Luc schrijft:Ik ben zojuist even naar de site van lexa gegaan. En nu zie ik aan de rechterkant ook de advertentie. Als ik de cursor over het kruisje rechtsboven in de advertentie beweeg, dan staat er "deze advertentie negeren". Dus dat zal waarschijnlijk de lexa advertenties verbergen (anders heb ik vanavond ook wat uit te leggen :laugh: ).Meestal wordt er bij advertenties ook een info knop weergegeven. Daar kun je vaak een specifieke advertentie blokkeren. Wellicht ook bij de Lexa advertentie?
Ja, je kunt via die knop onder meer aangeven welke soort ads je wel of niet wilt zien, dus ook een soort opt-out mogelijkheid.
Maar ik kreeg nu weer een andere dating-ad, wat is dat nou? Ze willen me koste wat het kost een nieuwe relatie aansmerenEn ik heb al zo'n lief "mokkel" haha (Laat ze het maar niet lezen...)
Hier kun je zien wat Google als je advertentievoorkeuren en andere zaken over je bijhoudt om je Ads voor te schotelen. Je kunt er zelf dingen uit verwijderen, toevoegen of bewerken.
www.google.nl/ads/preferences
Lol m'n leeftijd klopt dus langs geen kanten, en dat koreaans (ik zoek nooit iets in het koreaans) ook al niet, voor het overige ziet het er zedig en correct uit.
edit : nu valt m'n nikkel ivm leeftijd en koreaans, kids zijn hier constant op zoek naar Gangnam Style spullen.
Grtz
Kris