Algemeen forum voor discussie over de website
Door Overijse
Luc schrijft:
wslangerak schrijft:
Luc schrijft:
Meestal wordt er bij advertenties ook een info knop weergegeven. Daar kun je vaak een specifieke advertentie blokkeren. Wellicht ook bij de Lexa advertentie?

Ja, je kunt via die knop onder meer aangeven welke soort ads je wel of niet wilt zien, dus ook een soort opt-out mogelijkheid.

Maar ik kreeg nu weer een andere dating-ad, wat is dat nou? Ze willen me koste wat het kost een nieuwe relatie aansmeren :-) En ik heb al zo'n lief "mokkel" haha (Laat ze het maar niet lezen...)
Ik ben zojuist even naar de site van lexa gegaan. En nu zie ik aan de rechterkant ook de advertentie. Als ik de cursor over het kruisje rechtsboven in de advertentie beweeg, dan staat er "deze advertentie negeren". Dus dat zal waarschijnlijk de lexa advertenties verbergen (anders heb ik vanavond ook wat uit te leggen :laugh: ).

Hier kun je zien wat Google als je advertentievoorkeuren en andere zaken over je bijhoudt om je Ads voor te schotelen. Je kunt er zelf dingen uit verwijderen, toevoegen of bewerken.

www.google.nl/ads/preferences

Lol m'n leeftijd klopt dus langs geen kanten, en dat koreaans (ik zoek nooit iets in het koreaans) ook al niet, voor het overige ziet het er zedig en correct uit.

edit : nu valt m'n nikkel ivm leeftijd en koreaans, kids zijn hier constant op zoek naar Gangnam Style spullen.

Grtz
Kris
Door CeesT
wslangerak schrijft:
Overijse schrijft:
Jacco heeft een punt dat die mokkels aan je surfgedrag of dat van je huisgenoten of andere gebruikers van je netwerk ligt. het beste is een Opt Out te doen, zo wordt je surf en zoekgedrag niet getracked en krijg je geen ads hierover, maar wel normaal gezien HWA sitegerelateerde ads te zien ipv mokkels, flashy dingen enz.

Ik wilde me eigenlijk niet verder in deze - naar mijn idee kansloze - discussie mengen maar dit is absoluut niet het geval. Ik heb wel optout geregeld, maar juist sindsdien krijg ik de gewraakte lexa-ad te zien.

Ahummmm,

Ik bedoel maar... Het leek gemakkelijk scoren Jacco maar dat valt in de praktijk dan toch nog vies tegen. Verder blijf ik dus bij mijn mening dat die kansloze Lexa dozen niets met HWA te maken hebben.
Door dibasta
Goedenavond,

Snap eigenlijk niet waar de meesten zich toch zo druk over maken, die reclame hoort er nu eenmaal bij en is voor Luc (HWA) om alles draaiende te houden en misschien werft hij wat inkomsten! so what!!! we mogen met z'n allen blij zijn dat HWA bestaat!

En wat die Lexa "dingen" betreft, als het toch moet dan dezen liever dan van die oude "dozen" want dat lijkt me persoonlijk nou weer niks :laugh: !

Maar goed,tegenwoordig is reclame niet meer weg te denken, van bijna geen enkele commerciële site, ik heb er in ieder geval geen moeite mee, kijk er toch wel over heen!!

Groet,
Peter.
Door osjohn
Ik kan niet begrijpen dat notabene een moderator van dit forum
een kwetsbaar onderwerp, dat zelfs tijdens de beginperiode ook
al behandelt was NU WEER AANGEZWENGELT wordt.

John
Door Snarf2000
osjohn schrijft:
Ik kan niet begrijpen dat notabene een moderator van dit forum
een kwetsbaar onderwerp, dat zelfs tijdens de beginperiode ook
al behandelt was NU WEER AANGEZWENGELT wordt.

John

Beste john.

Ik zal het je uitleggen.
Iedereen wil het beste en het mooiste voor HWA.
Dat geldt voor Luc, voor mij en ook voor alle leden en bezoekers van HWA.
Sommigen hebben blijkbaar wat moeite met de advertenties die verschijnen.
Dit topic was om te peilen wat "JULLIE" eigenlijk vinden.
Reclame ja/nee, lidmaatschap, sponsors, zeg het maar?

Net zoals Kris al meerdere malen heeft gezegt, wees constructief, kom met ideeen, samen kunnen we er wat van maken.

En als een Lexa miep belangrijker is om over te discussieren, tja......
Dan is een forumdiscussie als deze zijn doel voorbij geschoten.
(Al gaat het dan wel om de inhoud van de reclame)

En dat dit een hekel punt is, dat zal tijdelijk zijn.

SAMEN, zoals het op een forum behoort te zijn, kunnen we het voor het grootste gedeelte van leden en bezoekers leuk maken. Met of zonder reclames.
Het is aan Luc om de beslissingen te nemen, maar wat opbouwende kritiek is leuker dan afgebrand te worden op de nieuwe vormgeving.

Frans
Door CeesT
En als een Lexa miep belangrijker is om over te discussieren, tja......
Dan is een forumdiscussie als deze zijn doel voorbij geschoten.
(Al gaat het dan wel om de inhoud van de reclame)

Sorry Frans,

Ik vond het niet nodig om over een Lexa miep te discussiëren ik vroeg me alleen af waar ik, als iemand die al jaren gelukkig getrouwd is, drie volwassen kinderen heb die allemaal een relatie hebben en de deur uit zijn, opa ben van drie kleinkinderen met ondertussen de vierde onderweg, interesse heb in digitale fotografie, beagles, computers en het weer en de daarbij behorende weerstations, de dames van Lexa aan te danken heb. Dat vroeg ik me dus hardop af.

Als dan een of andere betweterige nitwit denkt gemakkelijk te scoren over de rug van een ander en gaat beweren dat dat aan mijn surfgedrag ligt dan gaat me dat toch echt een klein beetje te ver zeker ook omdat anderen te kennen geven er ook last van te hebben zonder ooit, net als ik overigens, maar een moment op de site in kwestie geweest te zijn en dan denk ik wel degelijk dat ons aller Luc Verkoelen eens bij zichzelf te rade moet gaan wat hij ons, in al zijn ijver wat bij te klussen, voorschotelt. Als dan vervolgens zijne betweterigheid een aantal antwoorden later ook nog te kennen geeft "de verstandigste" te willen zijn na het ventileren van eerdergenoemde volledig ongefundeerde beweringen dan gaat je de boxershort toch werkelijk even op de enkels. Daar gaat een olifant spontaan van achteruit kuieren. De verstandigste zijn, laat me niet lachen. Maar goed.

Zo ook nu weer zie ik rechts een dame met kleding van Tommy Hilfiger? Wat moet ik daar mee? Heb ik dat te danken aan het feit dat mijn vrouw wel eens met haar eigen laptop op de website van Margriet komt??? Ik zal het haar verbieden want anders ziet HWA er immers niet uit...:silly:.

Is het dan zo gek dat ik opper om een bijdrage per jaar te betalen om van die zooi af te komen? Of ben ik nu niet constructief bezig? Iemand volledig ongefundeerd betichten van bedenkelijk surfgedrag is dat zeker wel? Een heikele discussie aanzwengelen die blijkbaar tijden geleden al gevoerd is zeker ook? Opmerkingen als:
die reclame hoort er nu eenmaal bij
zijn zeker ook constructief? Waar hoort die reclame bij? Die reclame hoeft helemaal niet volgens mij ik denk dat er best andere mogelijkheden zijn.

Ik ben dus een voorstander van een reclamevrij HWA, ook al zou dat een bijdrage vragen van mijn kant. Ik denk dat ik die mening hier best mag ventileren. Er wordt toch immers om die mening gevraagd? Bovendien zou het best eens zo kunnen zijn dat wanneer de reclameuitingen hier op de site nog talrijker zouden worden ik wel eens serieus zou kunnen gaan overwegen om er mee op te houden.

Ik vind het werkelijk geen gezicht en ik kijk er in ieder geval niet overheen :( . Verder zal ik me van commentaar onthouden in deze discussie. Ik heb mijn standpunt duidelijk gemaakt en daarmee basta.
Door JPC
Een dergelijke discussie over reclame wel of niet is wel aardig, maar het hele web bestaat bij gratie van reclame. Als dat niet zo zou zijn, zou je voor veel sites moeten betalen. Bij TV kijken heb je hetzelfde probleem. Bij de commerciëlen wordt je ook verplicht ieder 5 a 10 minuten reclame te consumeren. Wil je dat niet, dat zal je ervoor moeten betalen. Een discussie over een lidmaatschapsbijdrage is alleen zinvol als er ook een prijs bekend is. En het niet tonen van reclame aan leden als je ingelogd bent is wel aardig, maar dan sluit je wel de grootste groep gebruikers af van de reclame die hier getoond wordt, waardoor het voor de reclame makers minder interessant wordt. Maar misschien zou het toch wat minder kunnen?
Door tjabine
Ik zit het allemaal eens te bekijken zo maar als je eens niet naar de homepage kijkt maar alleen naar het forum.
Dan zijn alle weerbanners van de gebruikers toch ook een vorm van reclame?
En dat zijn er soms op een topic pagina ook best veel.

Gr Ron.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9