duck1966 schrijft:
goede avond. gister avond ook van de vervelende berichten in mijn shout, het zou toch iemand van hwa zijn anders kan je niet zomaar de tekst overnemen zo als hier eerder stond, of het is een oud hwa lid.
Ik shout ook bij vaste mensen en ga inderdaad wel eens een rond hwa mensen om te kijken of er een shout is om daar wat neer te zetten,
Van sommige heb ik netjes een bericht gekregen dat ze dat niet wilden dus doe ik dat ook niet. en 1 persoon vond het niet nodig om wat te zeggen die gooide meteen een ip ban op mijn adres.
Persoonlijk vind ik dat kinderachtig maar ieder mens is gelukkig niet het zelfde en dus respecteer ik die persoon.
Jammer dat er mensen zijn die het dan nodig vinden om elkaar te gaan zwart maken op een shoutbox en dat dan iemand zijn leuke hobby zo moet houden en stopt met een shoutbox terwijl hij het wel leuk vind om zo contact te hebben met de andere kan van ons landje.
Hoop dat de spammer gevonden wordt en dan er ook mee stopt.
Groetjes ronald
Hallo Ronald,
Ik ben 36 en trek dit infantiele geneuzel gewoon niet.
Als je een hechte groep liefhebbers bent en op elkaars pagina post heb ik daar helemaal geen moeite mee, integendeel zelfs. Al ligt het 24.000 km verderop
Maar ga je gewoon zonder eerst jezelf eens fatsoenlijk te hebben voorgesteld aan de rest van de bezoekers te werk, dan val je bij mij al meteen door de mand.
Ik ben sinds enkele jaren veel bezig met fotografie en publiceer veel werk op Flickr etc. Als mensen dan lukraak met oneliners beginnen te commenten, en "awards" te strooien, zonder dat ik hen ken of ooit een foto van hen heb kunnen terugzien, dan weet ik meteen dat het gaat om "view-collectors" en zie ik dat niet als een oprechte eer voor mijn werk.
Ik heb liever 1 eerlijke reactie, dan 1.345.989 pregefabriceerd reacties van mensen die alleen uit eigenbelang handelen, in de hoop dat jij dan ook een keer naar hun werk kijkt.
Als ik iemands werk goed vind, dan kijk ik vanzelf vaker.
Maar dan verdiep ik me ook oprecht in de personen achter het werk en wil ik met ze ouwehoeren daarover.
Snap je de vergelijking?
Groet Olaf