- 08 jan 2013, 08:44
wvdkuil schrijft:
Hoi Wim,
Bedankt. Ik denk dat je gelijk hebt. Er was idd een probleem met WLrealtime en heb ook het idee dat het probleem er uit gehaald is.
Komt terug.
Groet,
Oebel
wsEpe schrijft:Zijn er hier meer mensen die problemen hebben met de WLrealtime.htx? Ik gebruik weatherlink 5.9.2.2. Alles lijkt goed. upload is goed, Station is zichtbaar op de kaart. Geeft ook data aan.Ik heb precies hetzelfde gehad met de realtime file voor de steelseries gauges. Ook daar vulde WL soms 1 of meer tags niet in. En na wat uitproberen (tags omgewisseld, tag weggelaten, extra tag) inderdaad enkele regelafbrekingen toegevoegd en het probleem was opgelost. Lijkt me dus een fout in WL en niet in EWN. Dus EWN moet de extra regeleindes er uitfilteren, en vermoedelijk doen ze dat al gewoon.
Maar het bestand dat Weatherlink upload is corrupt. Op 1 dataveld na, vult WL alle data goed in, maar in 1 veld laat WL de tag staan.
Gedeelte van de file:
6.0|23:30|19.3||19.3|-|
Geef ik 1 enter in de .htx file dan wordt er een andere tag niet ingevuld.
Het vreemde is, dat als ik de .htx over 4 regels verdeel gaat het wel goed en worden alle tags netjes ingevuld.
Zou de .htx file te lang zijn voor EWN? Gebruik je trouwens voor de .htx als output een .htm file dan zie je de tag || niet, maar alleen ||.
@Oebel: stuur je zo even de 2 links hiervan. Beide .htx zijn exact gelijk, alleen is in de .htx file van file2 3x een Enter gegeven.
Groeten, Wim
Hoi Wim,
Bedankt. Ik denk dat je gelijk hebt. Er was idd een probleem met WLrealtime en heb ook het idee dat het probleem er uit gehaald is.
Komt terug.
Groet,
Oebel