Algemeen forum voor discussie over de website
Hallo allemaal,

Goed om te horen dat er schot in de zaak komt.

Misschien kunnen we het beste de details afwachten voordat we nu al discussies gaan krijgen over wat we wel of niet "terugontvangen" van MC.

Succes met de uitwerking, Luc!
Door Alex
Tijd terug dat ik heb gereageerd, maar komt helaas omdat de komst van mijn weerstation vertraging heeft opgelopen.
Heb het hier doorgelezen en ik heb de vraag of je je nog steeds kunt aanmelden als nieuw weerstation?

In ieder geval van mij gefeliciteerd met de samenwerking.
Door Alex
Bedankt,

Ik ga zeker die link bekijken en lezen, ik verwacht mijn wmr 200 met een week of 3 of 4, ga ik lekker de herfst en winter in dus tijd zat om een website te bouwen (tot zover oftopic;) )
Door Christian
Alex, als ik je een tip mag geven, als het geval wil dat je het programma Weather Display gebruikt kun je via Carterlake.org al complete websites downloaden die in samenwerking met WD automatisch de gegevens (+ zon en maan, wel goede coördinaten instellen!) bijwerken.
Door jango
hallo weervrienden

om de forum stilte te doorbreken heb ik de volgende vraag

Hoe staat het met de samenwerking met MC het is al weer een paar maanden geleden dat we iets vernamen hierover en de vakantie`s zijn inmiddels neem ik aan weer voorbij.

Is er nog contact
wat en wanneer kunnen we meer verwachten

groet Jan
Door Christian
Ik ben ook erg nieuwsgierig, het is inderdaad een hele tijd geleden dat er een bijwerking is geweest of een update nav het contact met Meteo Consult. Luc is of was op vakantie dus hier zou het ook nog aan kunnen liggen. Misschien eens wat bekend maken hier?

groet Christian,
nog een fijne zondag
Door Luc
Ik krijg via verschillende wegen vragen over de status van de samenwerking tussen Hetweeractueel.nl en Meteo Consult. Hier een korte update:

Momenteel worden de laatste puntjes op de i gezet voor de samenwerkingsovereenkomst die we jullie binnenkort willen toesturen. Op basis van onze peiling een paar maanden geleden, omtrent de interesse in de samenwerking, verwachten wij dat het gross van de weeramateurs zich kan vinden in deze samenwerkingsovereenkomst. Daarom zijn we parallel ook gestart met de technische realisatie van de interface (=koppeling).

Het technisch ontwerp is klaar. Een gedeelte van de interface is al ontwikkeld en moet nog getest worden. We streven ernaar om de samenwerking op 1 december a.s. in te laten gaan. Met de huidige stand van zaken zou dat moeten lukken. De samenwerkingsovereenkomst wordt jullie al eerder toegestuurd.

PS: Zoals eerder aangegeven is meedoen aan de samenwerking NIET verplicht.

Met vriendelijke groet,

Luc
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 45