- 17 sep 2008, 03:36
Over het verhaal van de weather link grafieken, kan hier geen optie worden ingebouwd om zelf een keuze te maken? Of eventueel zelf grafieken erin te zetten?
Hallo allemaal!
Leuke toevoeging die grafieken bij iedereen.
Ik ben het met Marcel eens: op deze site moeten alle grafieken er hetzelfde uitzien t.b.v. de eenheid.
Ja, erg leuk dat ze er allemaal hetzelfde uitzien voor wat betreft de lay-out, maar nog steeds vind ik het geen gezicht dat er data mist als de pc uit is (geweest).Ik zie ook liever grafieken die geheel gevuld zijn. En inderdaad dat lukt alleen maar als er ook 24 uur data wordt aangeleverd. Ik wil HWA laagdrempelig houden, dus ik ga dat niet verplichten. Aan de andere kant worden nu wel de weerstations 'beloond met mooie grafieken' als ze 24 uur data aanleveren. Voor de bezoekers is het nu ook duidelijk welke weerstations, wanneer data aanleveren. Dat kunnen ze uit de grafieken halen.
Het werkt alleen optimaal als iedereen de pc dag en nacht aan laat staan.
Die "eenheid" is leuk op de site, maar toch zou ik zelf liever zien dat er inderdaad een optie komt, waarbij je kan aangeven op je van deze grafieken gebruik wilt maken of van je eigen grafieken (bijv. Weatherlink) die je dan upload.
rjdrent schrijft:Ja, erg leuk dat ze er allemaal hetzelfde uitzien voor wat betreft de lay-out, maar nog steeds vind ik het geen gezicht dat er data mist als de pc uit is (geweest).Ik zie ook liever grafieken die geheel gevuld zijn. En inderdaad dat lukt alleen maar als er ook 24 uur data wordt aangeleverd. Ik wil HWA laagdrempelig houden, dus ik ga dat niet verplichten. Aan de andere kant worden nu wel de weerstations 'beloond met mooie grafieken' als ze 24 uur data aanleveren. Voor de bezoekers is het nu ook duidelijk welke weerstations, wanneer data aanleveren. Dat kunnen ze uit de grafieken halen.
Het werkt alleen optimaal als iedereen de pc dag en nacht aan laat staan.
Die "eenheid" is leuk op de site, maar toch zou ik zelf liever zien dat er inderdaad een optie komt, waarbij je kan aangeven op je van deze grafieken gebruik wilt maken of van je eigen grafieken (bijv. Weatherlink) die je dan upload.
Ik zal de komende week eens nadenken of ik voor bestaande deelnemers een uitzondering kan maken en de oude grafieken kan plaatsen op verzoek. Voor nieuwe aanmeldingen ga ik dat zeker niet meer doen.