- 08 nov 2015, 09:20
T.J. schrijft:
Als ik je website controleer dan lijkt het al opgelost?
Wat te doen:
1. Extra velden in oplaadbestand, in dit geval tags.mb.txt,
Voeg op de juiste plaats de regels toe voor de conversie e.d. Dit staat er al in tagsMB.php:
Voeg toe:
Groeten, Wim
Hallo lezers.
Ik heb inmiddels de tweede thermometer erop staan met de temperatuur op klomphoogte.
Op de plaats ernaast heb ik de huidige temp op klomphoogte ook staan als tekst (Pool als oorspronkelijke naam).
Daaronder heb ik de minimum gemeten temperatuur op klomphoogte (extra2) staan.
Nu ben ik aan het proberen om de het tijdstip van de minimumtemperatuur op klomphoogte erbij te krijgen....
Echter dit wil niet lukken, ik heb alwel in mijn oplaadbestand de juiste waarde hiervoor erin staan, echter dit in het ajaxdashboard te krijgen evt. via extra3 lukt mij niet.
Iemand een oplossing of suggestie hiervoor?
Groeten Tjeerd
Als ik je website controleer dan lijkt het al opgelost?
Wat te doen:
1. Extra velden in oplaadbestand, in dit geval tags.mb.txt,
Code: Selecteer alles
2. Extra velden opslaan zoals alle andere velden. Het script is weatherxx/scripts??/tags??.php en hier is ?? de code van het weer-programma.|temp10Act|[th0temp-act.1:--]|!
|temp10MinToday|[th0temp-dmin.1:--]|!
|temp10MaxToday|[th0temp-dmax.1:--]|!
Voeg op de juiste plaats de regels toe voor de conversie e.d. Dit staat er al in tagsMB.php:
$ws['tempActExtra1'] = wsConvertTemperature ($wx['tempActExtra1'],$from_temp);
Voeg toe:
De velden in de array ws worden in de cache bewaard dus kunnen altijd in een script gebruikt worden. Ook worden ze in de juiste UOM afgebeeld als een bezoeker de template op F i.p.v. C instelt.
$ws['temp10Act'] = wsConvertTemperature ($wx['temp10Act'],$from_temp);
$ws['temp10MinToday'] = wsConvertTemperature ($wx['temp10MinToday'],$from_temp);
$ws['temp10MaxToday'] = wsConvertTemperature ($wx['temp10MaxToday'],$from_temp);
Groeten, Wim