Meteo Simpelveld schrijft:
Goedemorgen Marcel en Thierry,
De folder kan je ook naslaan bij EKOPower.
http://www.ekopower.nl/ dan naar weerstations en dan naar Engelstalige brochure.
Bijna onderaan in de folder staat dat je hem bij de Pr2 niet kunt gebruiken i.v.m. solar.
Groet Bert
Hallo bert,
Ze bedoelen er mee dat hij niet ana te sluiten is op de solar packet van de regen meter, ze bedoelen niet dat hij niet werkt met de regenmeter.
Dit heb ik zelf bij Ekopower compleet gekocht, lijkt mij sterk dat Ekopower iets verkoopt als zijnde pakket terwijl hetniet werkt.
na een telefoontje werdt mijn vermoede bevestigd, het werkt wel, maar niet op de Solar hardware van de regenmeter, dat bedoelen ze er mee.
letterlijke vertaling, niet ana te sluiten op de solar aansluiting van de regenmeter of op de extra fan solar, maar wel te gebruiken met een aansluiting die bij dat kit zit en die kabel is 30 meter lang die erbij zit en het werkt hier perfect.
Klink misschien bot, maar technisch Engels is vaak verdraaiend als je het wilt omzetten naar nederlands.
Dit na een telefoontje van de vakmensen.
De weerstand wekt alleen warmte op en zend niks uit en kan ook de wip niet beinvloeden en ik ben er blij mee en regenmeter ook
Als je niet gelooft bel je Ekopower maar, groetjes.