1 reactie op geheel deze toestand (en daar blijft het bij voor mij). De gegevens die doorgestuurd worden naar MC zijn gewoon een optie op HWA. Wat daar een spel van gemaakt wordt, sjonge toch. Als je niet mee wilt doen aan MC dan doe je toch gewoon niet mee en blijf je gewoon enkel gegevens door zenden naar HWA.
Dan moeten diegene die hier HWA ook gaan laten vallen mij eens uitleggen waarom ze hun ingeschreven hebben bij HWA?
Dat je niet akkoord bent met de voorwaarden van MC? Ik denk dat op dit moment jullie gewoon te veel eisen gaan stellen. Als ik wil haal ik gewoon iedereen zijn weergegevens en verwerk ik ze toch iets moois. Waar staat er immers dat dit niet mag? MC krijgt nu gewoon via HWA "reglementair" gegevens door die ze dan verwerken, maar hetgeen maar een kleine meerwaarde is van het totaal van MC. Dan kan je toch niet verwachten dat ze plots alles gratis naar jullie hoofd gaan smijten? MC verliest niets door je 20% op cursussen te geven en MOS verwachtingen gratis te geven voor jouw gebied, maar reken eens hoeveel het jouw wint indien je er gebruik van zou willen maken? Dat je meer wilt? Je moet nu ook niet verwachten dat ze veel gegevens die normaal betalend zijn openbaar voor jullie gaan maken. Want waarom zouden er dan nog mensen betalen voor MC als ze toch interessante gegevens bij jullie gratis kunnen bekijken.
De meeste die nu mee doen doen het puur voor de hits, nou daar doe ik het absoluut niet voor, heb er genoeg per dag.
Kom zeg, dat is jouw mening maar de reden waarom ik mijn gegevens door stuur is te vergelijken met andere weersites, de temperatuurkaartjes correcter maken en statistieken,...
Maar iedereen zijn mening (die ik wel respecteer) maar waar ik mijn gedacht eens op gezegd heb.
Mja, dit gezegd zijnde "case closed" voor mij.