Algemeen forum voor discussie over de website
Door weerzoetermeer
Hoi Eckie76!

In de MOS wil ik ongetwijfeld een link naar mijn eigen website.
Moet te regelen zijn..

Precies, en die url komt er ook in! ;)

Met vriendelijke groet,

Thierry van Wijland
Door Eckie76
weerzoetermeer schrijft:
Hoi Eckie76!

In de MOS wil ik ongetwijfeld een link naar mijn eigen website.
Moet te regelen zijn..

Precies, en die url komt er ook in! ;)

Met vriendelijke groet,

Thierry van Wijland

Dat is dan dik in orde. :)
Door Meteonoord
Hi Olaf,

Dank voor je reacties, er wordt mij toch wel wat duidelijk.

Ik ben het wel met je eens dat er nu toch enige onduidelijkheid cq. ondoorzichtigheid optreed. En met name bij de mensen die zich nogal tegen het huidige voorstel keren. Om te kijken of er mogelijkheden zijn daar enige duidelijkheid in te krijgen wil ik mij wel inzetten.

Ik denk dat jij het met mij eens bent dat het natuurlijk doodzonde is dat mensen die dezelfde hobby hebben, hetzelfde ideaal hebben op deze manier uiteen vallen in diverse kampen.

Om mijn goede wil te tonen ben ik bereid een e-mail adres beschikbaar te stellen waarop mensen die nog nadere wensen hebben dat bondig maar vooral kort via dat e-mail adres aan mij kenbaar kunnen maken. Ik zal dan deze wensen eventueel met nog een waarnemer inventariseren en dit ter goedkeuring aan de inzenders retourneren. Mocht daar een meerderheid voor een voorstel inzitten dan ben ik bereid deze daarna voor te leggen aan Luc en de heer Verrijn Stuart. Dit zou voor mij persoonlijk dan ook wellicht een opening geven mijn mening te herzien. Bijzonder duidelijk zou moeten zijn dat deze manier wel een positieve inzet moet hebben, geredetwist hebben we genoeg gehad.

Groet,

Bert J. van Bergen
Door Meteo Simpelveld
Eckie76 schrijft:
Misschien kan je ook de bron erbij halen zodat ik niet hoef te gissen?

Goedemorgen,

De vraag is me niet geheel duidelijk.
Ik ga ervan uit dat je wil weten welke voorwaarden ik gesteld heb.
Hieronder volgt een kopie van eerder aangegeven (meermaals) wensen.

Goedemiddag Luc,
Wat je eruit gehaald heb vind ik goed echter ik blijf erbij dat ik het onderstaande ook wil.
Van mij kunnen ze wel de gegevens hebben onder de huidige condities, maar dan wil ik wel een autorisatie van hun hebben voor o.a. Landbouw en tuinbouw, Gladheid. De bovenstaande autorisatie is voor mij van belang ter toetsing of mijn verwachtingen stroken.
Voor mij is het oninteressant voor kortingen op cursussen.

Groet Bert
Door mdkleer
Hoe zit het dan met die MOS verwachting in de samenwerkingsovereenkomst staat dat dit pas mogelijk is na ca 2 jaar aanleveren van data.

Moeten we dan nog twee jaar wachten op een plaatje??

Of heet Luc alle data nog van het afgelopen jaar?

Wie kan mij dit uitleggen

Groet,
Maurice
Door Meteonoord
mdkleer schrijft:
Hoe zit het dan met die MOS verwachting in de samenwerkingsovereenkomst staat dat dit pas mogelijk is na ca 2 jaar aanleveren van data.

Moeten we dan nog twee jaar wachten op een plaatje??

Of heet Luc alle data nog van het afgelopen jaar?

Wie kan mij dit uitleggen

Groet,
Maurice

Kritiek en vragen zijn goed maar doe wel je huiswerk.

In de correspondentie blijkt overduidelijk dat de Mos verwachting direct ingaat alleen de uitvoerige versie of wijzigingen daarop pas na twee jaar 24/7 levering.

Wat dat betreft niets aan de hand dus.

Groet,

Bert J. van Bergen
Door wsp
Eckie76 schrijft:
Via deze weg trek ik mijn negatieve uitlatingen over Meteo Limburg weer in.

Kan een moderator mijn bijdrage verwijderen?

Ups, dat vindt ik zeer jammer, een bericht je laten verwijderen of bepaalde tekst eruit halen, is een teken dat je iets te verbergen hebt, helaas dat ik nu ook al aan de Moderator ga twijfelen die de tekst van Eckkie eruit heeft gehaald, moet ik dan ook gaan geloven dat mijn data niet wordt door gespeeld.

Nu kunnen jullie wel denken wat een zeikerd, ja dat ben ik ook als ik merk dat het er niet eerlijk aan toe gaat.

Aleen maar geslijm Luc dit en Luc dat, bah krijg ik de kots van, maar voor de waarheden komt niemand op en dan heb ik het niet over mij zelf hoor, maar voor ons weer amateur, maar jullie houden die naam absoluut niet hoog, geef maar lekker alles weg en bent dadelijk nog niet eens je eigen baas over jouw eigen data.

Vindt het zo jammer wat hier nu allemaal gebeurd en die mail's die ik krijg op info@weerstation-parkstad zal ik niet hier op het forum zetten, maar er zijn dus wel degelijk meer station's die deze mening hebben, maar op de een of andere manier niet durven en dat haal je ook al uit de berichten van dat het perfect werk is van Luc en een leuke samen werking maar dan toch graag een vermelding erbij en danniet van de plaats maar van het weerstation zelf.

Maar goed, we wachten weer af.
Door weerzoetermeer
Hoi Marcel,

Eckie76 heeft aan mij verzocht een negatieve uitlating over Meteo Limburg te verwijderen. Waarschijnlijk is hij op die uitlating teruggekomen en vond hij het niet gepast om dat te laten staan. Aangezien je als gebruiker maar één keertje je bericht kunt aanpassen heb ik dat op zijn verzoek voor hem gedaan. Als je hiermee aan mij als moderator gaat twijfelen verzoek ik je hierover een bericht aan Luc te sturen.

Met vriendelijke groet,

Thierry van Wijland
Door wsp
weerzoetermeer schrijft:
Hoi Marcel,

Eckie76 heeft aan mij verzocht een negatieve uitlating over Meteo Limburg te verwijderen. Waarschijnlijk is hij op die uitlating teruggekomen en vond hij het niet gepast om dat te laten staan. Aangezien je als gebruiker maar één keertje je bericht kunt aanpassen heb ik dat op zijn verzoek voor hem gedaan. Als je hiermee aan mij als moderator gaat twijfelen verzoek ik je hierover een bericht aan Luc te sturen.

Met vriendelijke groet,

Thierry van Wijland

Zou ik hier iets mee kunnen bereiken, denk het niet, wil ik ook niet,een pot nat hierzo.

Vindt het wel zeer verkeerd om op een forum teksten weg te halen, dan moet men eerst nadenken wat men schrijft, zegt men ook tegen mij en ik laat staan wat ik schrijf, anders sta je er niet achter.