Eckie76 schrijft:
Via deze weg trek ik mijn negatieve uitlatingen over Meteo Limburg weer in.
Kan een moderator mijn bijdrage verwijderen?
Ups, dat vindt ik zeer jammer, een bericht je laten verwijderen of bepaalde tekst eruit halen, is een teken dat je iets te verbergen hebt, helaas dat ik nu ook al aan de Moderator ga twijfelen die de tekst van Eckkie eruit heeft gehaald, moet ik dan ook gaan geloven dat mijn data niet wordt door gespeeld.
Nu kunnen jullie wel denken wat een zeikerd, ja dat ben ik ook als ik merk dat het er niet eerlijk aan toe gaat.
Aleen maar geslijm Luc dit en Luc dat, bah krijg ik de kots van, maar voor de waarheden komt niemand op en dan heb ik het niet over mij zelf hoor, maar voor ons weer amateur, maar jullie houden die naam absoluut niet hoog, geef maar lekker alles weg en bent dadelijk nog niet eens je eigen baas over jouw eigen data.
Vindt het zo jammer wat hier nu allemaal gebeurd en die mail's die ik krijg op info@weerstation-parkstad zal ik niet hier op het forum zetten, maar er zijn dus wel degelijk meer station's die deze mening hebben, maar op de een of andere manier niet durven en dat haal je ook al uit de berichten van dat het perfect werk is van Luc en een leuke samen werking maar dan toch graag een vermelding erbij en danniet van de plaats maar van het weerstation zelf.
Maar goed, we wachten weer af.