- 11 dec 2008, 22:37
Pim schrijft:
Hi Pim,
Laat maar weten, de koffie staat klaar.
Wellicht is een persoonlijke gesprek over het één en ander wat verhelderend. Zie ook mijn reactie op een bericht van Eckie in een ander topic.
Groet,
Bert J. van Bergen
Ps. Met bezwaren bedoel ik de mensen van HWA die nogal wat bezwaren hebben tegen de overeenkomst met MC op zich, dus niet zo zeer de samenwerking alswel de manier waarop.
Beste Bert,
Dank je wel voor je positieve reactie op mijn verhaal.
Jij zegt trouwens, dat ik voorbij ga aan de juiste bezwaren, hoe kan dat nou, ik heb geen bezwaren.
Ja, behalve de naamvermelding in een MOS-grafiek, maar Thierry van Weer Zoetermeer vertelt net, dat mijn bezwaar al is opgelost.
Verder vind ik, dat Luc best een kostenvergoeding mag ook al vanwege de goodwill en omdat zijn onkosten beduidend hoger zullen liggen, vergeleken met die van mij bijvoorbeeld.
Ja sorry, ik begrijp dat je het niet helemaal eens bent met mijn zienswijze, maar zo denk ik erover en evenals jij kan ik als ex-justitiemedewerker (ook daar speelt commercie) niet tegen onrecht.
Wel heb ik een vraag: Je schrijft over juridische gevolgen, kun je mij dan alsjeblieft vertellen wat juridisch fout in elkaar steekt, want dat kun je me dat vast uitleggen.
Niemand wil natuurlijk gerechtelijk getouwtrek en ik kan hierover niks bedenken (kan best aan mij liggen, hoor).
Graag zal ik bij jou een kop koffie drinken.
Lekker, maar dan wil ik ook meer weten over jou Weather Display, want dat was eigenlijk de opzet.
Groeten
Pim
Hi Pim,
Laat maar weten, de koffie staat klaar.
Wellicht is een persoonlijke gesprek over het één en ander wat verhelderend. Zie ook mijn reactie op een bericht van Eckie in een ander topic.
Groet,
Bert J. van Bergen
Ps. Met bezwaren bedoel ik de mensen van HWA die nogal wat bezwaren hebben tegen de overeenkomst met MC op zich, dus niet zo zeer de samenwerking alswel de manier waarop.