Discussie forum over weatherlink software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door hzielman
Het is me gelukt bedankt nog.

Maar de link gaat naar een nieuwe pagina en wil hem graag in het zelfde frame hebben
Door jorissynaeve
Jouw pagina heeft geen frames dus dat zal niet lukken vrees ik.
Door jdew
Ik probeer ook een pagina te maken,en dit is voor mij ook nieuw.
Ik gebruik deze site www.webles.nl . Misschien heb je er wat aan.

groet Jan
Door jorissynaeve
jdew schrijft:
Ik probeer ook een pagina te maken,en dit is voor mij ook nieuw.
Ik gebruik deze site www.webles.nl . Misschien heb je er wat aan.

groet Jan

Ik heb html beginnen leren denk ik via volgende website:
http://www.handleidinghtml.nl/

Wat je ook kan doen is Joomla gebruiken. Dat is soort programma dat je eigen website maakt zonder kennis van php/html/...
Door Edwin
Het probleem van de website is nu dat de verschillende pagina's allen ogenschijnlijk hetzelfde menu hebben maar op de achtergrond heeft de index pagina andere links dan de overige pagina's. Dat werkt heel verwarrend. Daarom is het handig om bijvoorbeeld menu's generiek op te zetten en telkens te hergebruiken. Bijvoorbeeld door javascript te gebruiken.

Maar zorg er in dit geval eerst voor dat de links van de menuitems op iedere pagina hetzelfde zijn.

Joomla is mooi maar je moet wel iemand vinden die het voor je wil opzetten. Het is ook alleen nuttig als je vaak op een eenvoudige wijze content wilt plaatsen / wijzigen. De site zoals die nu is, wordt geheel automatisch bijgewerkt dus is een CMS niet echt nuttig behalve voor de eerste invulling ervan.

Kijk anders eerst eens naar de SiteGenWiz: http://www.enersoft.ch/_sgg/m2_1.htm

Dat is een eenvoudigere start dan meteen in Joomla te stappen.

Succes!
Door hzielman
Nu nog met het menu zamen op de site inplaats van een andere pagina

Wie weet hoe ik dat kan doen.

Henk
Door hzielman
Goedemoregen Jansmit,

Mijn engels is helemaal niks en ben nu al zo ver bespaar mij dat