Algemeen forum voor discussie over de website
Door Meteo Simpelveld
Goedemiddag John,

Hier is niets negatiefs mee bedoeld, als dat zo zou zijn zou ik het anders brengen. En het is zeker niet zo dat ik wil opjutten.
Over het terug komen, ik heb een besluit genomen en op dit moment zie ik niet het nut van terug komen.
Ik praat voor mijzelf en niet voor anderen, dus ik weet niet wie je met jullie bedoeld.
Als jij wsp bedoeld, ik heb met hem over HWA geen contact met hem.

Groet Bert
Door Gerrit
wsp schrijft:
@Allemaal,

Zou nog leuker zijn als MC nog meer bekendheid geeft aan jullie weeramateurs die data door spelen.
Ik luister elke dag BNR radio, minimaal 8 uur, tenzij ik een kortere dienst heb, maar heb daar nog nooit een naam horen vallen van een weer amateur.
Op TV zenders net zo, dit vindt ik persoonlijk voor die gene die deze belangrijke data voor nop door spelen toch jammer, de namen van de weer amateurs mogen best wel genoemd gaan worden, zodat de moeite die jullie nemen wat meer beloond worden dan alleen die MOS verwachting. .

Ik woon zelf in Gelderland,en luister vaak naar Radio Gelderland,elk half uur hebben zijn nieuws en weerbericht,ze pikken er dan 3 willekeurige plaatsen uit waarvan ze de temperatuur noemen,en mocht er veel neerslag gevallen zijn dan hoor je dat ook.
Er is dus wel degelijk media die er meldig van maakt.

Groeten Gerrit
Door wthus
Leuk verhaal op MC (zoals altijd eigenlijk wel :side: ). Heeft het nog extra hits opgeleverd naar HWA? ;) :)

Leuk dat Doetinchem bij een afbeelding benoemt wordt, maar ik zie op die afbeelding echter maar 1 van de drie waarnemers afgebeeld. Welke is dat dan? Er zijn twee stads stations binnen Doetinchem (P. Groeneveld, F. de Groot) en 1 station net buiten de stad op het platteland (die van mij).

Groet, W. B)

PS, moet er nog eens bij nadrukken dat de waarden die naar HWA worden geupload na een etmaal niet de definitieve waarden zijn die in de boekjes verdwijnt.
Door wsp
Gerrit schrijft:
wsp schrijft:
@Allemaal,

Zou nog leuker zijn als MC nog meer bekendheid geeft aan jullie weeramateurs die data door spelen.
Ik luister elke dag BNR radio, minimaal 8 uur, tenzij ik een kortere dienst heb, maar heb daar nog nooit een naam horen vallen van een weer amateur.
Op TV zenders net zo, dit vindt ik persoonlijk voor die gene die deze belangrijke data voor nop door spelen toch jammer, de namen van de weer amateurs mogen best wel genoemd gaan worden, zodat de moeite die jullie nemen wat meer beloond worden dan alleen die MOS verwachting. .

Ik woon zelf in Gelderland,en luister vaak naar Radio Gelderland,elk half uur hebben zijn nieuws en weerbericht,ze pikken er dan 3 willekeurige plaatsen uit waarvan ze de temperatuur noemen,en mocht er veel neerslag gevallen zijn dan hoor je dat ook.
Er is dus wel degelijk media die er meldig van maakt.

Groeten Gerrit

Beste gerrit en anderen,

Radio gelderland is een lokale radio, net zoals hier Radio Parkstad, die noemen tenminste nog de station's zo als het zich gehoord.

Radio BNR is landelijk en wordt ook verzorgt door MC, daar heb ik nog nooit een naam horen vallen.
Ik denk dat ik radio Gelderland niet in Limburg ontvang, dus daar kan ik niks over zeggen en krijgt radio Gelderland het weer ook van MC?

Jammer dat ik hier al niet mag schrijven wat voor mening ik hier over heb.
Zo gauw je maar ook iets over MC schrijft ben je negatief en dat vindt ik jammer.

Terug te komen op een andere reactie is dat ik niet met bert over HWA of wat dan ook mail, ik krijg van bert de verwachtingen omdat ik zelf daar geen tijd voor heb en laat ik dus over aan iemand die er inderdaad meer van af weet als ik.
Ik heb trouwens nog wel data aan geleverd aan HWA en MC, daar heb ik mijn eigen mening over en daar zal mij niemand in kunnen beinvloeden.
Ik vindt het alleen jammer dat het zo'n eenweg systeem is met MC, ik heb nog de kat uit de boom gekeken maar zie geen verbetering zowel op TV als Radio en dan heb ik het dus niet over lokale radio zenders.

Hier bij de lokale Radio Parkstad is het fijn 1 op 1, ze gebruiken wat gegevens en maken gratis reclame om het station's naam te noemen, dat vindt ik fijne eerlijke deal, van twee kanten.

Maar laat deze topic blijven zoals die is en laat iedereen gewoon zijn mening schrijven, als dat al niet mag op een forum, dan houdt het op.

het is ook niet op jutten of wat dan ook, het ligt mij gewoon zwaar op de maag en ja als zoiets in het forum erop komt zal ik reageren en er zijn genoeg station's die ook zo denken maar het niet zo boeit als het mij boeit als iemand met mijn data te koop loopt, zo eenvoudig is het.
HWA was eerst hobby en is nu voor mij te commercieel, daarom ook geen data aanlevering meer aan beide.

Als MC inderdaad straks voor jullie meer in petto heeft en ook inderdaad laat zien hoe ze aan die data komen zal ik weer aanleveren hoor, maar niet op deze basis, ik blijf de kat uit de boom kijken, of zal ik maar zeggen de druppel uit de wolk.....
Door Gerrit
Beste Marcel.

Ik heb er zelf geen problemen mee als ze mijn naam nu wel of niet noemen,natuurlijk is het wel leuk als ik hoor dat ze specifiek mijn woonplaats noemen,maar echt druk kan ik mijn daar niet om maken, op een paar mensen na die weten dat de metingen van mij komen weet niemand dat ik ze lever.
Ik zou ook niet weten wat het mijn oplevert als ze mijn naam nu wel of niet noemen,reclame is het voor mijn niet,en mijn ego hoeft ook niet gestreeld te worden.

Maar wat is jou probleem dan met het gebruik van de metingen? een zwaar negatief verhaal komt niemand verder mee,ergens kritisch naar kijken kan helemaal geen kwaad en is zelf goed.

Groeten Gerrit
Door wsp
Gerrit schrijft:
Beste Marcel.

Ik heb er zelf geen problemen mee als ze mijn naam nu wel of niet noemen,natuurlijk is het wel leuk als ik hoor dat ze specifiek mijn woonplaats noemen,maar echt druk kan ik mijn daar niet om maken, op een paar mensen na die weten dat de metingen van mij komen weet niemand dat ik ze lever.
Ik zou ook niet weten wat het mijn oplevert als ze mijn naam nu wel of niet noemen,reclame is het voor mijn niet,en mijn ego hoeft ook niet gestreeld te worden.

Maar wat is jou probleem dan met het gebruik van de metingen? een zwaar negatief verhaal komt niemand verder mee,ergens kritisch naar kijken kan helemaal geen kwaad en is zelf goed.

Groeten Gerrit

Het Topic gaat weer helemaal verkeerd, maar om jouw antwoord te geven ik bekijk het kritisch en niet negattief.

Bij deze zal ik mij voor nemen om niks meer te schrijven over het geval MC en data aan leveren, hier zitten mensen die er niet tegen kunnen helaas en negatief bekijk ik het niet, ik probeer alleen voor jullie iets meer eruit tehalen voor de moeite wat de weer amateur verricht.

Ik zal het maar zo zeggen, jij mag van mij gaan werken en dan vang ik het geld wel, leuke deal?
Misschien dat je nu begrijpt wat ik bedoel, maar laten we terug gaan naar de topic of schrijf mij een PM of gewoon mail, wordt er niet goed van dat als je wat schrijft over MC dat je meteen negatief bent, dit zegt mij iets over het niveau van sommige gebruikers, sorry dat ik het zeg.
We hoeven het niet eens te zijn, maar kunnen wel over een topic schrijven en als dat al niet mag, ja waarom dan een forum.

Mijn en trouwens ook anderen die het wel niet durven te schrijven en jongens wees niet bang, ik zal jullie mail adressen of namen niet bekend maken hoor, vinden het gewoon weinig wat MC terug doed, nou mag ik voor dat probleem niet op komen, slaap dan maar verder zou ik zeggen.
Door Mike
@WSP, ik vind wel dat je negatief overkomt al bedoel je dat dan niet zo, neem alleen maar het volgende uit de "roep maar".

wsp: bekend verhaal toch, niks nieuws aan.
Dick: Leuk artikel Luc ! Groetjes uit ZoeterWeer.nl
Mike: Heb het net gelezen Luc, een leuk verhaal.
Luc: Leuk weerniews verhaal op weer.nl (gaat over deze website)

tsja.........
Door wsp
Mike schrijft:
@WSP, ik vind wel dat je negatief overkomt al bedoel je dat dan niet zo, neem alleen maar het volgende uit de "roep maar".

wsp: bekend verhaal toch, niks nieuws aan.
Dick: Leuk artikel Luc ! Groetjes uit ZoeterWeer.nl
Mike: Heb het net gelezen Luc, een leuk verhaal.
Luc: Leuk weerniews verhaal op weer.nl (gaat over deze website)

tsja.........

:laugh:

Sja... als jij dat als negatief ziet dan is dit jouw conclusie, maar het is zo als jij het zelf beschrijft niet bedoeld

:cheer:

je zou het negatief kunnen op pakken maar ook van dat het mij al bekend is en al een tijdje op de site stond!!

Net zo als het verhaal van dat artikel, dit kun je ook op twee manieren lezen en bekijken.

Maar ja, net zoals ik al eerder schreef, zo snel als je iets over MC schrijft ben je negatief en die naam heb ik nu eenmaal, dus waarom zou ik het dan niet doen, moet mijn naam dan toch ook hoog houden.

Zouden er in een bepaalde tijd geen negatievelingen zijn geweest, zouden wij nu allemaal een andere taal spreken dan Nederlands....