Gerrit schrijft:
wsp schrijft:
@Allemaal,
Zou nog leuker zijn als MC nog meer bekendheid geeft aan jullie weeramateurs die data door spelen.
Ik luister elke dag BNR radio, minimaal 8 uur, tenzij ik een kortere dienst heb, maar heb daar nog nooit een naam horen vallen van een weer amateur.
Op TV zenders net zo, dit vindt ik persoonlijk voor die gene die deze belangrijke data voor nop door spelen toch jammer, de namen van de weer amateurs mogen best wel genoemd gaan worden, zodat de moeite die jullie nemen wat meer beloond worden dan alleen die MOS verwachting. .
Ik woon zelf in Gelderland,en luister vaak naar Radio Gelderland,elk half uur hebben zijn nieuws en weerbericht,ze pikken er dan 3 willekeurige plaatsen uit waarvan ze de temperatuur noemen,en mocht er veel neerslag gevallen zijn dan hoor je dat ook.
Er is dus wel degelijk media die er meldig van maakt.
Groeten Gerrit
Beste gerrit en anderen,
Radio gelderland is een lokale radio, net zoals hier Radio Parkstad, die noemen tenminste nog de station's zo als het zich gehoord.
Radio BNR is landelijk en wordt ook verzorgt door MC, daar heb ik nog nooit een naam horen vallen.
Ik denk dat ik radio Gelderland niet in Limburg ontvang, dus daar kan ik niks over zeggen en krijgt radio Gelderland het weer ook van MC?
Jammer dat ik hier al niet mag schrijven wat voor mening ik hier over heb.
Zo gauw je maar ook iets over MC schrijft ben je negatief en dat vindt ik jammer.
Terug te komen op een andere reactie is dat ik niet met bert over HWA of wat dan ook mail, ik krijg van bert de verwachtingen omdat ik zelf daar geen tijd voor heb en laat ik dus over aan iemand die er inderdaad meer van af weet als ik.
Ik heb trouwens nog wel data aan geleverd aan HWA en MC, daar heb ik mijn eigen mening over en daar zal mij niemand in kunnen beinvloeden.
Ik vindt het alleen jammer dat het zo'n eenweg systeem is met MC, ik heb nog de kat uit de boom gekeken maar zie geen verbetering zowel op TV als Radio en dan heb ik het dus niet over lokale radio zenders.
Hier bij de lokale Radio Parkstad is het fijn 1 op 1, ze gebruiken wat gegevens en maken gratis reclame om het station's naam te noemen, dat vindt ik fijne eerlijke deal, van twee kanten.
Maar laat deze topic blijven zoals die is en laat iedereen gewoon zijn mening schrijven, als dat al niet mag op een forum, dan houdt het op.
het is ook niet op jutten of wat dan ook, het ligt mij gewoon zwaar op de maag en ja als zoiets in het forum erop komt zal ik reageren en er zijn genoeg station's die ook zo denken maar het niet zo boeit als het mij boeit als iemand met mijn data te koop loopt, zo eenvoudig is het.
HWA was eerst hobby en is nu voor mij te commercieel, daarom ook geen data aanlevering meer aan beide.
Als MC inderdaad straks voor jullie meer in petto heeft en ook inderdaad laat zien hoe ze aan die data komen zal ik weer aanleveren hoor, maar niet op deze basis, ik blijf de kat uit de boom kijken, of zal ik maar zeggen de druppel uit de wolk.....