- 24 nov 2011, 22:01
Sinds gisteren heb ik ineens last van plotselinge foutieve temperatuurmetingen. Gisteren een enkele waarde van ca. -65 °C geregistreerd en vandaag een enkele waarde van +70 °C. Ik heb mijn Davis station nu ruim 5 jaar, maar heb hier nooit eerder last van gehad, ook niet bij de andere thermosensoren van Davis die ik in gebruik heb.
Ik vraag mij nu af: kan het zijn dat het vochtige weer van de afgelopen week heeft gemaakt dat mijn sensor de geest heeft gegeven? Betekenen deze afwijkingen inderdaad dat hij de geest heeft gegeven, of ben ik het wellicht weer kwijt als het weer wat droger wordt? Heeft iemand hier wel eens eerder last van gehad? Alvast bedankt voor de reacties.
Groet, Jeroen
Ik vraag mij nu af: kan het zijn dat het vochtige weer van de afgelopen week heeft gemaakt dat mijn sensor de geest heeft gegeven? Betekenen deze afwijkingen inderdaad dat hij de geest heeft gegeven, of ben ik het wellicht weer kwijt als het weer wat droger wordt? Heeft iemand hier wel eens eerder last van gehad? Alvast bedankt voor de reacties.
Groet, Jeroen